تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۰:۳۸
بازدید: ۲۹۷
کد خبر: ۱۷۳۱۳
سرویس خبر : انرژی

توضیحات "فاذر" درباره قرارداد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی نیروگاه بوشهر

می متالز - مدیرعامل شرکت بورسی آذرآب درخصوص قرارداد ۱۰۰۰ میلیارد تومان و مذاکرات اخیر مبنی بر همکاری در طرح توسعه نیروگاه اتمی بوشهر توضیحاتی داد.
توضیحات "فاذر" درباره قرارداد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی نیروگاه بوشهر

به گزارش می متالز، ولادیمیر پاولوف معاونت اول ریاست شرکت اتم استروی اکسپورت روسیه به تازگی از انعقاد قرارداد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شرکت آذرآب برای طراحی و ساخت تجهیزات نیروگاه اتمی بوشهر خبر داده است.

در این رابطه ، علی شیخ زاده مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت آذرآب درخصوص مذاکرات صورت گرفته در ماه‌های اخیر مبنی بر همکاری در طرح توسعه نیروگاه اتمی بوشهر اعلام کرد: نتیجه انجام مذاکرات حضور ارزشمند مدیریت نیروگاه و شرکت روسی در بازدید از توانمندی های "فاذر" و بازدید رضایت‌بخش بوده است.

امید می رود با مذاکرات مجدد بتوانیم موافقت کلی در بخش ساخت تجهیزات طرح توسعه نیروگاه اتمی بوشهر را به دست آوریم.توافقنامه ای در این خصوص نهایی نشده و در صورت قطعیت تفاهم‌نامه و یا قرارداد از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

براساس این گزارش، این در حالی است که "فاذر" به دلیل ظن دستکاری بازار یا استفاده از اطلاعات نهانی در معاملات جهت بررسی بیشتر حداکثر تا 3 شهریور متوقف شد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده