تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۰:۱۲
بازدید: ۳۳۴
کد خبر: ۱۷۴۹۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران:

خرید اجناس با کیفیت را از صنعتگران رفسنجانی تضمین می کنیم

می متالز - عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس با بیان اینکه شرکت صنایع مس نیازمندی های خود را به صنعتگران منطقه اعلام کرده است، تصریح کرد: صنعتگران نیز بیایند به هر شکل که صلاح می دانند نیازمندی های شرکت را آنالیز کرده و برای تامین آنها اقدام کنند که خرید اجناس با کیفیت را از صنعتگران رفسنجانی تضمین می کنیم.
خرید اجناس با کیفیت را از صنعتگران رفسنجانی تضمین می کنیم

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، علی محمدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه اظهار داشت: این نمایشگاه شاید برای نخستین بار در استان است که با کیفیتی چنین عالی برپا می شود که حتی می توان گفت در حد یک نمایشگاه بین المللی بود.

وی افزود: تمام واحدهای مجتمع مس سرچشمه از جمله واحدهای مهندسی، کارخانجات مختلف، انبارها و سفارشات، خدمات بازرگانی در این نمایشگاه حضور داشتند و خوشبختانه از این نظر کمبودی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه انتظار ما این است که بعد از این نمایشگاه اتفاقاتی که باید بیفتد حتما عملی شود، یادآور شد: باید ارتباط صنعتگران منطقه با توانمندی های خود با مس سرچشمه برقرار شود که امیدوارم این قضیه به نحو خوب مدیریت شود و از این راه بتوانیم استفاده کنیم.

عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس در ادامه خاطرنشان کرد: در برهه زمانی فعلی که ما تحریم هستیم و این تحریم ها روزبروز بیشتر می شود باید این تهدید را به فرصت بسیار خوبی تبدیل کنیم از آنسو انتظار صنعتگران از شرکت مس شاید این باشد که ما بستری را فراهم کنیم تا از خدمات آنها استفاده کنیم.

محمدی تصریح کرد: به عنوان نماینده مس این قول را می دهم که بستر کار را فراهم کرده و با صنعتگران ارتباط برقرار کنیم اما ادامه این موضوع بستگی به پتانسیل و توانایی صنعتگران دارد که اگر این قضیه رقم بخورد در آینده شاهد جهش بزرگی در منطقه خواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به اقتصاد تک محصولی شهرستان و اینکه کشاورزان منطقه ظرف دو سه سال اخیر خسارات زیادی را متضرر شده اند و امسال نیز 90 درصد صنعت کشاورزی شهرستان خسارت دیده این کار می تواند این قضیه را جبران نماید.

عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس در خصوص افق چشم انداز همکاری شرکت مس با صنعتگران بومی نیز بیان داشت: انتظار داریم پیوستگی این کار را از صنعتگران منطقه داریم یعنی آنها باید این کار را تمام شده ندانند.

محمدی با بیان اینکه ارتباط دانشگاه با صنعت مهم است و مشکلات صنعت را می تواند برطرف کند، ابراز کرد: اگر ارتباط صحیح صنعت و دانشگاه برقرار شود مشکلات را برطرف می کند. اگر این اتفاق رقم بخورد هم مشکلات منطقه را می توانیم حل کنیم هم پتانسیل بسیار خوبی برای کار و نوآوریهای جدید را در منطقه داریم.

عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس با بیان اینکه شرکت صنایع مس نیازمندی های خود را به صنعتگران منطقه اعلام کرده است، تصریح کرد: صنعتگران نیز بیایند به هر شکل که صلاح می دانند نیازمندی های شرکت را آنالیز کرده و برای تامین آنها اقدام کنند که خرید اجناس با کیفیت را از صنعتگران رفسنجانی تضمین می کنیم.

محمدی با بیان اینکه شرکت صنایع مس می تواند قطعات مورد نیاز خود را به راحتی از جاهای دیگر تامین کند، خاطرنشان کرد: شرکت صنایع مس این فرصت را برای صنعتگران مناطق نزدیک این صنعت مانند رفسنجان و انار و شهربابک و در مقیاس بزرگتر استان کرمان بوجود آورده ایم و امیدواریم آنها از این زمینه استفاده کنند.

عناوین برگزیده
واگذاری ۱۷۲ هکتار از اراضی ملی جهت ساخت نیروگاه خورشیدی و تجدیدپذیر به ایرالکو و بهره‌برداری از فاز نخست پروژه ۸۰ مگاواتی مولد اضطراری شرکت آلومینیوم ایران
با حضور سهامداران عمده و اعضای هیات مدیره ایرالکو، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی، مدیر امور اراضی استان مرکزی و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای باختر انجام شد؛

واگذاری ۱۷۲ هکتار از اراضی ملی جهت ساخت نیروگاه خورشیدی و تجدیدپذیر به ایرالکو و بهره‌برداری از فاز نخست پروژه ۸۰ مگاواتی مولد اضطراری شرکت آلومینیوم ایران