تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۲۷
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۱۷۷۹۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

فراخوان مناقصه زرشوران برای خرید 100 تن کربن

می متالز - شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران برای خرید 100 تن کربن به صورت مناقصه یک مرحله ای عمومی، فراخوان داد.
فراخوان مناقصه زرشوران برای خرید 100 تن کربن

به گزارش می متالز، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد با عنایت به قانون برگزاری مناقصات، نسبت به انتخاب پیمانکار برای خرید 100 تن کربن فعال مورد نیاز این کارخانه از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای اقدام کند.

از این رو، از شرکت‌ها و پیمانکاران ذیصلاح دعوت به عمل می‌آید برای دریافت اسناد مناقصه به شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران (دفتر مرکزی: تهران، میدان ولیعصر، خیابان شقایق، پلاک 5 و 7 یا دبیرخانه کمیسیون معاملات: استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، کیلومتر 38 جاده تخت سلیمان، روستای زرشوران (محل اجرای پروژه) مراجعه کنند.

مدت زمان اجرای پروژه، یک سال کامل شمسی است و متقاضی باید دارای گواهی نامه صلاحیت با ساز و کار مناسب برای انجام موضوع مناقصه‌ باشد. همچنین دارای توانایی مالی لازم و کافی و توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی شرکت در فرآیند ارجاع کار و حسن انجام تعهدات (در صورت برنده شدن) باشد و همه الزامات مراجع ذیصلاح در اجرای فعالیت‌های مرتبط با موضوع مناقصه را رعایت کند. افزون بر این، متقاضی باید مجوزهای مربوطه از مراجع ذیربط را اخذ کند و دارای شخصیت حقوقی باشد.

بر اساس این مناقصه، نوع تضمین باید به صورت ضمانتنامه بانکی به مبلغ یک میلیارد و 150 میلیون ریال و صادر شده توسط بانک‌های مجاز بوده و برای مدت سه ماه از تاریخ آخرین مهلت قبول پیشنهادها معتبر و قابل تمدید باشد.

متقاضیان می توانند برای آگاهی و دریافت اسناد مربوطه پس از واریز مبلغ 2 میلیون ریال به شماره حساب 5778857780 در وجه شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران نزد بانک ملت، شعبه تکاب، کد 11932، از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز چهارشنبه مورخ 1397.06.21 با ارایه اصل فیش بانکی و معرفی نامه کتبی معتبر در یکی از روزهای اداری به دبیرخانه کمیسیون معاملات واقع در استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب،کیلومتر 38 جاده تخت سلیمان، روستای زرشوران، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران یا به آدرس دفتر مرکزی واقع در تهران (درج شده در بالا) مراجعه کنند.

متقاضیان باید پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز شنبه مورخ 1397.07.07 به دبیرخانه کمیسیون معاملات یا به آدرس دفتر مرکزی مندرج در بالا تحویل دهند.

زمان گشایش پاکت‌ها نیز ساعت 14 بعد از ظهر روز چهارشنبه مورخ 1397.07.11 در دفتر مرکزی انجام خواهد شد.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!