تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۳۳
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۱۸۳۲۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
فردا صورت می‌گیرد؛

افتتاح ۳ هزار و ۷۴۲ واحد مسکن مهر در پرند

می متالز - فردا بیش از ۳ هزار واحد مسکن مهر به ارزش ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در شهر پرند افتتاح می‌شود.
افتتاح ۳ هزار و ۷۴۲ واحد مسکن مهر در پرند

به گزارش می متالز، فردا صبح 3 هزار و 742 واحد مسکن مهر در شهر پرند به بهره‌برداری می‌رسد. تعدادی از پروژه‌های روبنایی و مشارکتی نیز در این شهر آغاز به کار می‌کند.

ارزش ریالی این سه هزار و 742 واحد معادل 2 هزار و 400 میلیارد ریال، پروژه‌های مشارکتی معادل 2 هزار میلیارد ریال و  خدمات روبنایی نیز 220 میلیارد ریال است.

گفتنی است؛ 420 واحد از این پروژه‌ها برای رهدشت، 72 واحد برای تعاونی مسکن کارکنان، 367 واحد برای اساس‌ گستر و 289 واحد برای تعاونی‌های نقاشان است.

همچنین فردا کلنگ‌زنی نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی و همچنین آماده‌سازی و محوطه سازی اراضی 88 هکتاری فاز 6 و کلنگ‌زنی 450 واحد مسکن مشارکتی محله بوستان و همچنین دو ایستگاه آتش نشانی در فاز 6 نیز زده می‌شود.

همزمان 7 پارک محله‌ای در سایت‌های مسکن مهر، اجرای محوطه سازی مجاور فاز 4 و همچنین افتتاح مجتمع چند منظوره فرهنگی هنری و عملیات آماده سازی بخشی از معابر شمالی فاز 6،4 و 5 نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

آغاز کنلگ‌زنی نیروگاه خورشیدی در شهر پرند

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد