تاریخ: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۴۶
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۱۹۱۰۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
عباسعلی براهیمی، رئیس واحد آهک و حمل مواد شرکت فولاد هرمزگان:

کسب رکوردهای پی‌درپی در تولید آهک در فولاد هرمزگان

می متالز - براهیمی، رئیس واحد آهک و حمل مواد شرکت فولاد هرمزگان درخصوص بخش آهک‌سازی شرکت فولاد هرمزگان و کسب رکوردهای جدید این واحد گفت: واحد آهک‌سازی تامین‌کننده آهک کلسینه دانه‌بندی برای مصرف فولادسازی است. زیرا یکی از مواد اولیه بسیار مهم برای تولید محصولات فولادی آهک است. این ماده اولیه در انجام عملیات تصفیه فولاد با گوگردزدایی و فسفرزدایی، جلوگیری از خوردگی نسوز، تشکیل سرباره و... کاربرد دارد.
کسب رکوردهای پی‌درپی در تولید آهک در فولاد هرمزگان

به گزارش می متالز، براهیمی افزود: شرکت فولاد هرمزگان از طریق کوره‌های خود سنگ آهک را به آهک کلسینه تبدیل می‌کند. واحد تولید آهک در این شرکت توسط یکی از شرکت‌های ایتالیایی طراحی شده و ظرفیت تولید حدود 360 تن در روز دارد.

رئیس واحد آهک و حمل مواد شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به رکوردهای تولید سه ماه گذشته این شرکت اظهار داشت: شرکت فولاد هرمزگان طی ماه‌های خرداد، تیر و مرداد موفق شد در هر سه ماه رکوردهای تولیدی را از خود بر جای بگذارد. به‌گونه‌ای که توانست حتی افزایش تولید را تثبیت کند. در خرداد ماه رکورد 10 هزار و 440  تن، در تیر ماه 10 هزار و 531 تن و در مرداد 10 هزار و 713 تن ثبت شده است.

براهیمی در پایان خاطرنشان کرد: نخستین گام پس از ثبت این رکوردها، حفظ روند تولید در شرایط کنونی و حرکت به‌سمت ثبت رکوردهای جدید است. همچنان که در سه ماه گذشته در انجام این کار موفق بوده‌ایم.

عناوین برگزیده