به گزارش می متالز، وی گفت: یک موضوعی که در تصمیمگیری بنگاههای اقتصادی بسیار مؤثر است فرازوفرودهای قیمت مواد معدنی در دنیا است. این نکته در سرمایهگذاریها بسیار مؤثر هست و هماکنون با توجه به شواهد و پیشبینیهای بازار در آغاز دوره فراز قیمت هستیم.
استراتژی شرکتهای موفق با استراتژی دیگر شرکتها فرق میکند. ما باید به اکتشافات و توسعه نگاه ویژه داشته باشم و از الگوهای قدیمی نباید استفاده کرد.
نرخ به دست آوردن معادن در دنیا رو به کاهش است و از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۶ تنها ۹ درصد از کانسارهایی که کشفشده است تبدیل به معدن شده است.
باید هر چه بیشتر در زمینه اکتشاف معادن جدید سرمایهگذاری کنیم.
یکی از مهمترین نکاتی که در استراتژی اکتشاف معادن کوچک مطرح است بحث تلفیق لایههای اطلاعاتی است. از جمله مهمترین لایههای اطلاعاتی می توان به دورسنجی، مطالعات ژئوفیزیک، ژئوشیمی و زمینشناسی اشاره کرد.