تاریخ: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۸:۱۶
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۱۹۹۶۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

انجمن مس طی بیانیه ای اهداف خود را اعلام کرد

می متالز - انجمن مس به عنوان یکی از تشکل‌های بخش خصوصی وابسته به اتاق ایران فعالیت خود را به طور رسمی در تاریخ سه شنبه 19 اردیبهشت ماه آغاز کرد.
انجمن مس طی بیانیه ای اهداف خود را اعلام کرد

به گزارش می متالز، هدف اصلی تشکیل این انجمن معدنی سازمان دهی کردن و حمایت از تولیدکنندگان مس در کلیه فعالیت های اکتشافی در این حوزه است به طوری که افزایش سطح تعاملات بین فعالان حوزه صنعت مس از اکتشاف گرفته تا امور بازرگانی را از وظایف خود می داند.

انجمن مس اهداف اصلی خود را طی یک بیانیه اعلام کرده است و در نظر دارد فعالیت‌های معدنی،صنعتی و تجاری صنعت مس را ساماندهی کند و ارتباطات بین فعالان را تقویت نماید بعلاوه اینکه امکان همکاری در سطوح گسترده بین دارندگان پروانه بهره‌برداری و یا گواهی کشف، تولیدکنندگان کانسنگ، کنسانتره، کاتد، فعالین در زمینه اکتشاف، پیمانکاری و مشاوره احداث کارخانه‌های استحصال، شرکت‌های استخراجی و بازرگانی داخلی و خارجی را فراهم آورد.

در کنار اینها انجام سرمایه‌گذاری‌های مشترک، ارتقاء دانش اعضاء و بهره‎گیری از تجربیات علمی و عملی متصدیان و صاحب‌نظران، تصمیم‌گیری یکپارچه جهت ارتقاء این صنعت در کشور، تصمیم‎سازی و ارتباط با سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای ذی‌ربط از دیگر اهداف مهم این انجمن است. به انضمام این موارد انجمن مس کشور تنظیم بازار داخل، برندسازی مس ایران در بازارهای جهانی و دفاع از منافع مشروع اشخاص حقیقی و حقوقی عضو انجمن را نیز در دستور کار دارد و به استناد بند (ک) ماده 5 قانون اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران کار خود را آغاز نموده است.

عناوین برگزیده