تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۰۶
بازدید: ۵۷۷
کد خبر: ۲۰۰۱۰۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

معرفی مجتمع فولاد غدیر نی ریز به عنوان واحد صنعتی سبز

‌می‌متالز - در بیست و دومین همایش ملی تقدیر از واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی سبز که سه شنبه ۱۲ اسفند ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، مجتمع فولاد غدیر نی ریز موفق به اخذ گواهی صنعت سبز و دریافت تندیس سیمین صنعت سبز کشور از سازمان حفاظت محیط زیست گردید.

به گزارش می‌متالز، استقرار واحد HSE، اخذ ایزو‌ها و گواهینامه‌های مرتبط، سازگاری با فرآیند تولید پاک، استفاده از سوخت پاک، توسعه فضای سبز، مصرف بهینه انرژی و استقرار پایش لحظه‌ای آلاینده‌ها و استقرار سیستم مدیریت زیست محیطی جزو شاخص‌های انتخاب واحد‌های صنعتی و خدماتی سبز کشور در این همایش بوده است.

مجتمع فولاد غدیر نی ریز بین ۲۵۹ واحد صنعتی، معدنی و خدماتی کشور، تنها واحد صنعتی در حوزه صنایع فولادی در استان فارس است که در سومین سال بهره برداری موفق به اخذ این گواهی محیط زیستی گردیده است.

همایش ملی تقدیر از واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی سبز با هدف ایجاد نگرش زیست محیطی، ایجاد بستر مناسب رقابت در بازار‌های بین المللی، تشویق و قدردانی از واحد‌های فعال، ایجاد فضای تبادل تجربیات میان فعالین، رشد اقتصادی همگام با کاهش آلودگی‌ها و برقراری ارتباط سازنده بین سازمان محیط زیست و واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی برگزار می‌شود.

منبع: می متالز

عناوین برگزیده