تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۰
بازدید: ۵۰۹
کد خبر: ۲۰۰۲۷۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

نتیجه قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۳ اسفند اعلام شد + قیمت محصولات و اسامی برندگان

‌می‌متالز - نتایج قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو (حداکثر۱۲ ماهه، اسفند ۹۹) به همراه لیست اسامی برندگان و انتخاب شدگان اعلام شد.

به گزارش می‌متالز، طرح پیش فروش عادی (حداکثر ۱۲ ماهه) محصولات ایران خودرو که ثبت نام آن به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمونین علی (ع) از روز یکشنبه (۱۰ اسفندماه) آغاز شده بود، روز گذشته (سه شنبه، ۱۳ اسفندماه) به پایان رسید. مراسم قرعه کشی این مرحله از طرحه پیش فروش محصولات ایران خودرو، امروز برگزار شده و نتایج آن از اینجا قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی شرکت ایران خودرو انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در طرح‌های جدید با شرایط معین ثبت نام کنند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

نکته۱: انتخاب شدگان درطرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز، می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت‌نام اقدام کنند.

نکته۲: نمایندگان محترم باید این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند.

فهرست افراد انتخاب شده در این قرعه کشی، حداکثر سه روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می‌شود و مشتری باید با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی) مطلع شود.

قیمت محصولات ایران خودرو

قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو مطابق جدول ذیل واریز می‌کند. الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد. همچنین در هیچ مرحله‌ای از ثبت نام نیازی به ارائه چک از سوی متقاضی نخواهد بود.

نتیجه قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۳ اسفند اعلام شد + قیمت محصولات و اسامی برندگان


در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

کارت طلایی اختیاری یک ستاره در زمان تکمیل وجه دعوتنامه به صورت پیش فرض انتخاب شده است، در صورتی که مشتری تمایل به تغییر در سطح کارت طلایی یا حذف آن داشته باشد، می‌تواند قبل از مرحله واریز وجه دعوتنامه اقدام کند.

پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو، در صورت اعلام شرکت ایران خودرو و تمایل مشتری، امکان تغییر شرایط ثبت نام (تمدید موعد تحویل) وجود خواهد داشت.

شرایط عمومی پیش فروش خودرو


۱. به هر کد ملی تنها یک خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۳. ارائه گواهینامه رانندگی دارای اعتبار (حداقل پایه سوم) الزامی است.

۴. انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثابت ممنوع است.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی کند و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کند.

۶. شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود فرد باشد.

۷. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۸. فرد انتخاب شده باید در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدری و کد پستی) اقدام کند.

۹. گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل شده و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰. مکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۱۱. کلیه خودرو‌های قابل ارائه از طریق این بخشنامه، براساس آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.

نکته۱: مکان ثبتنام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب روی خودرو) میسر نخواهد بود.

نکته ۲: ثبت نام افرادی که فاقد گواهینامه رانندگی معتبر خودرو (حداقل پایه سوم) یا دارای پلاک فعال انتظامی باشند کان لم یکن تلقی شده، فرد متقاضی به مدت ۳ سال از ثبتنام در تمامی طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو محروم خواهد شد.

شرایط اختصاصی بخشنامه ایران خودرو

تحویل خودرو بر پایه اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط متقاضی، به هیچ عنوان امکان تغییر آدرس وجود ندارد و کلیه تبعات برآمده از صدور پلاک با کد شهر مغایر به عهده مشتری خواهد بود.

بر اساس شرایط مندرج در جدول مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت.

شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمی‌تواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت کند. پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری باید نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه‌های متعلقه، مطابق با ضوابط شرکت اقدام کند و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک سال توسط مشتری، جرایم تأخیر مطابق ضوابط به حساب مشتری تعلق می‌گیرد.

در صورت تحویل خودرو‌ها در سال ۱۴۰۰ هرگونه تغییر قیمت در بیمه، عوارض دولتی و مالیات برعهده مشتری است.

در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل ۳۶ درصد سالیانه (۳ درصد ماهیانه)، خسارت تأخیر به صورت روز شمار محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود.

امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت نام نویسی از طریق سایت و میز کار مشتری امکان پذیر است.

سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است و کلیه پیامک‌های ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین نام نویسی ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ است.

مهلت واریز وجه طرح پیش فروش عادی ایران خودرو

برگزیدگان قرعه کشی طرح پیش فروش عادی ایران خودرو (حداکثر ۱۲ ماهه) باید ظرف مهلت ۵ روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز کنند. در صورت واریز نشدن پیش پرداخت علی الحساب خودرو به صورت کامل، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود.

رنگ خودرو‌های تحویلی در طرح پیش فروش ایران خودرو

انتخاب رنگ خودرو توسط مشتری و در زمان واریز وجه پیش پرداخت علی الحساب خواهد بود.

وضعیت بیمه شاخص ثالث محصولات پیش فروش شده

بر اساس اعلام شرکت ایران خودرو، خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

منبع: ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده