تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۴
بازدید: ۳۰۲
کد خبر: ۲۰۰۲۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تابش: تاپایان سال کالا‌ها افزایش قیمت نخواهند داشت

‌می‌متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان «قیمت کالا‌ها تا پایان سال افزایش نمی‌یابد» گفت: با آرامش شاخص‌های کلان اقتصادی، مردم از لحاظ قیمت نگرانی نداشته باشند.

به گزارش می‌متالز، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان اینکه «کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم تامین شده است» اظهار کرد: اکنون کالا‌های اساسی و شب عید مردم از جمله برنج، روغن، گوشت قرمز و سفید، شکر و دیگر کالا‌های اساسی در بازار به‌وفور یافت می‌شود و مشکلی وجود ندارد.

عباس تابش از ترخیص کالا‌های وارداتی از گمرکات خبر داد و بیان کرد: در یک ماه گذشته افزون‌بر ۴ میلیون تن کالای اساسی از گمرکات ترخیص شده است و ترخیص این کالا‌ها ادامه دارد.

وی با تاکید بر تامین گوشت مرغ خاطرنشان کرد: در این راستا وزارت جهاد کشاورزی موظف است در ۲ ماه آخر سال ماهانه ۱۳۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های سراسر کشور داشته باشد که پس از تولید به بازار عرضه می‌شود.

معاون وزیر صمت با اعلام اینکه «التهاب قیمت گوشت مرغ در بازار به‌زودی برطرف می‌شود» افزود: ذخیره استراتژیک گوشت سفید و قرمز به‌اندازه کافی موجود است و نگرانی وجود ندارد.

تابش با ابراز اینکه «بازرسی و نظارت در قالب گشت‌های مشترک در بازار و بررسی قیمت‌ها افزایش یافته است» تاکید کرد: در این راستا تعزیرات حکومتی با افزایش شعب نسبت به تسریع در رسیدگی به پرونده‌های تخلف در بازار و اصناف اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه «قیمت کالا‌ها تا پایان سال افزایش نمی‌یابد» گفت: سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان بررسی قیمت هیچ کالایی را در دستور کار ندارد و با آرامش شاخص‌های کلان اقتصادی، مردم از لحاظ قیمت نگرانی نداشته باشند.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده