به گزارش میمتالز، هادی نباتی نژاد تصریح کرد: لازم است فضاهای اطلاع رسانی جدیدی را مدنظر قرار دهیم و شرکتها بتوانند از ظرفیتهای رسانهای و تجربیات ارزشمند و موثر همدیگر استفاده کنند.
وی افزود: نیاز است با تولید محتوای بیشتر و ارتباطات جدید از ظرفیتهای یکدیگر استفاده کنیم و تمرکز بیشتری در حوزه تولید محتوا داشته باشیم.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: باتوجه به تعدد موضوعات در حوزه روابط عمومی و لزوم همفکری برای هر یک از آنها پیشنهاد میشود جلسات کمیته روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد به صورت دو هفته یکبار برگزار شود که این پیشنهاد مورد موافقت سایر حاضرین نیز قرار گرفت.
منبع: کیمیای وطن