تاریخ: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۱۷
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۲۰۰۸۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر یک شرکت بین المللی عنوان کرد

جایگاه ویژه شرکت مس در بازارهای جهانی

می متالز - مدیر یک شرکت بین المللی بازرسی معدنی در گفت‌وگوی اختصاصی با مس‌پرس در حاشیه همایش صنایع غیرآهنی ایران گفت: شرکت مس در بازارهای جهانی جایگاه ویژه‌ای دارد و در سالیان اخیر، وضعیت این شرکت در حوزه صنعت مس و به‌کارگیری تکنولوژی‌ نو روبه‌پیشرفت بوده است.
جایگاه ویژه شرکت مس در بازارهای جهانی

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، مدیر یک شرکت بین المللی با بیان این مطلب گفت: به نظر می‌رسد با حل مشکلات سیاسی که اکنون ایران با خروج یکجانبه آمریکا از برجام دچار آن شده است، این صنایع در ایران پیشرفت روبه‌جلو و چشمگیری خواهند داشت.
وی با تأکید بر گسترش روابط تجاری، فنی، تحقیق و توسعه ایران و ترکیه در زمینه فلزات غیرآهنی، بیان داشت: در آینده‌ای نه چندان دور همکاری‌هایی از این دست پیشرفت خواهد داشت و برنامه‌هایی برای توسعه روابط با شرکت ملی صنایع مس ایران و سایر صنایع مرتبط با فلزات غیر آهنی در دستور کار فعالان صنعت ترکیه و ایران قرار دارد که نتایج آن در روندهای آتی بیشتر دیده خواهد شد.
این مدیر ارشد شرکت بازرسی بین المللی با اشاره به برگزاری نخستین همایش صنایع غیر آهنی ایران گفت: این اولین همایشی است که با موضوع فلزات غیرآهنی در ایران برگزار می‌‌شود که این امر می‌تواند به افراد فعال و صنعت‌گران بین‌المللی در این زمینه نشان دهد که ایران هر چه بیشتر به دنبال تبادل نظرات متخصصین و تحقیق و توسعه در این حوزه است.
وی افزود: چنین نشست‌هایی باید مداوم بوده و نباید تنها به یک یا دو دوره برگزاری آن محدود شود و با ادامه همایش‌هایی از این دست می‌توان هرچه بیشتر این صنایع برجسته را در ایران پیشرفت داد و مشکلاتی اعم از بازاریابی و حضور فعال در حوزه تحقیق و توسعه را برطرف کرد.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده