به گزارش میمتالز، هادی نباتی نژاد افزود: در این جلسات، هم فکری و هم اندیشی قوت میگیرد و ما وظیفه خود میدانیم با اصحاب رسانه که سوابق قابل ملاحظهای از فعالیت حرفهای را در کارنامه خود دارند، اینگونه جلسات هم اندیشی را برگزار کنیم تا اگر اخلالی در سیستم رسانهای فولاد مبارکه وجود دارد شنونده آن باشیم. به یقین جلسات هم اندیشی به صورت فصلی برپا خواهد شد تا از نظرات یکدیگر بهرهمند شویم.
وی افزود: اعتقادم بر این است که یکی از بازوهای اصلی روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه رسانهها هستند و باید از مجاری رسانهها برای ظهور و بروز بیشتر فعالیتهای شرکت فولاد مبارکه استفاده کنیم.
نباتی نژاد در ادامه گفت: نگاه بر این است بخشی از موضوعات را تغییر و بهبود مستمر داده و فضاهای جدید را به روابط عمومی فولاد مبارکه اضافه کنیم از این رو در بخش روابط بین الملل اقدامات جدیدی تعریف کرده ایم.
وی تاکید کرد: اتفاقات خوبی در انتظار شرکت فولاد مبارکه است و تلاش بر این است که با کمک رسانهها بتوانیم اطلاع رسانی این اتفاقها را به خوبی ر قم بزنیم.
نباتی نژاد افزود: روابط عمومی فولاد مبارکه در کنار رسانهها قرار دارد و در تلاش است تا پروژههای رسانهای جدید را با کمک رسانهها انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه پذیرنده مطالب با نگاه نقدکننده است افزود: برخی اخبار که نگاه نقادانه دارند و مشکلات و چالشها را بررسی میکنند را پذیرا هستیم، اما برخی از مطالب نگاه تخریبی دارند. در واقع باید نقد سالم صورت گیرد و صداقت در نوشتار وجود داشته باشد.
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با بیان این مطالب گفت: با وجود تحریمها شرایط فعلی شرکت فولاد مبارکه ویژه است و در وضعیت اقتصادی فعلی کشور به امید نیاز دارد و ما باید در این شرایط اقدامهای امیدآفرین انجام دهیم و رسانهها نیز به خوبی فعالیتهای رو به جلوی بنگاههای اقتصادی موفق را نشر دهند.
وی با اشاره به اینکه به وجود آمدن برخی اشکلات طبیعی است و نباید افکار عمومی را با محتواهای جهت دار مشوش کرد افزود: یکی از اتفاقات مهم که شرکت فولاد مبارکه به آن پرداخته عمل به مسئولیتهای اجتماعی در بخشهای مختلف از کرونا گرفته تا آبادانی راههای روستایی و... بوده است. حال اگر این دست از اقدامات نیز مورد نقد قرار بگیرد به طبع مدیران شرکت، برای انجام این قبیل امور عام المنفعه با مشکل روبرو خواهند شد.
نباتی نژاد ادامه داد: ما میخواهیم با نظرات رسانههای تخصصی به یک چارچوب مناسب رسانهای برسیم.
به گفته وی، هر کدام از رسانهها، مشاوره رسانهای مجموعه فولاد مبارکه هستند و هر یک از نظرات و دیدگاهها میتواند مجموعه را یک قدم به پیش ببرد.
نباتی نژاد تصریح کرد: هر رسانه میتواند با سبک خود سوژههای مختلف را پیگیری کرده و برای مجموعه فولاد مبارکه تولید محتوا انجام دهد.
به گفته نباتی نژاد، ارتباط گیری مناسب با مدیران فولاد مبارکه از خواستههای رسانه هاست که باید ساختاری برای آن شکل بگیرد، زیرا در نهایت منجر به تولید محتوای بیشتر میشود. همچنین در فضای خبری نیز تصمیم بر این است که از پوشش محوری به سمت تولید محوری برویم و از رسانهها نیز در این زمینه کمک خواهیم گرفت. به این شکل که به رسانهها سوژه داده میشود تا تولید محتوا روی آن انجام گیرد.
به گفته مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه، بازوهای اصلی روابط عمومی این شرکت رسانهها هستند و باید ارتباط ما با آنها نزدیک باشد.
شایان ذکر است، در نشستهای هم اندیشی رسانههای تخصصی صنعت و معدن نمایندگان روزنامه دنیای اقتصاد، خبرگزاری موج، خبرگزاری ایلنا، روزنامه صمت، پایگاه خبری اقتصاد آنلاین، پایگاه خبری معدن نامه، ماهنامه چیلان، ماهنامه پردازش، پایگاه خبری معدن نیوز، پایگاه خبری رویداد۲۴ و اقتصاد ۲۴، پایگاه خبری ماین نیوز، ماهنامه اخبار فلزات، پایگاه خبری میمتالز، پایگاه خبری دنیای معدن حضور داشتند و در نشست دیگر که با حضور رسانههای حوزه بورس و بانک تشکیل شد؛ نمایندگان پایگاه خبری بورس ۲۴، پایگاه خبری بورس نیوز، پایگاه خبری بورس پرس، پایگاه خبری بورس امروز و ماهنامه بورس و بانک به ارائه نظر و پیشنهاد درمورد بهبود مستمر همکاریهای رسانهای پرداختند.