به گزارش میمتالز، این مرحله از طرح به منظور سنجش بازخورد فعالیتها در حوزه «اثرسنجی تبلیغات بانک» عملیاتی میشود. مرحله چهارم طرح «پایش ۱۴۰۰» طی ۱۴ روز پیش رو و از طریق سایت بانک انجام میشود. نتایج این نظرسنجی در طراحی محصولات و تهیه نقشه راه روابط عمومی بانک در سال آینده به کار گرفته خواهد شد.
همچنین به منظور تشویق مخاطبان به شرکت در نظرسنجی، در هر دوره به قید قرعه به ۱۴ نفر از شرکت کنندگان در نظرسنجی جایزهای به مبلغ سه میلیون ریال اهدا خواهد شد. در نخستین مرحله طرح با محور «شبکههای اجتماعی»، بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر، در مرحله دوم طرح با محور «فرهنگ سازی در حوزه کودک و نوجوان» بیش از ۸۰۰ نفر و در مرحله سوم با محور «وب سایت بانک» بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر مشارکت داشتند.
پس از قرعه کشی، اسامی برندگان نظرسنجی مرحله سوم مطابق فهرست زیر مشخص شد. برندگان میتوانند به منظور دریافت جوایز خود از ساعت ۸ تا ۱۵ روزهای کاری با شمارههای ۶۰۹۹۳۷۶۸،۶۰۹۹۲۳۶۲ تماس حاصل فرمایند.