تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۷
بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۲۰۱۳۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عملکرد بانک ملی ایران در ساخت ۵۰۰ کلاس درس قابل تقدیر است

‌می متالز - طی سال های گذشته بانک ملی ایران با ساخت، احداث وتجهیز ۵۰۰ کلاس درس در مناطق محروم و کمترتوسعه یافته کشور نقش مهم و موثری در توسعه دانش و آموزش بیش از ۱۵ هزار دانش آموز درمقاطع مختلف داشته است.

به گزارش می‌متالز، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشورنیز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند و شایسته بانک ملی ایران برای ساخت و تجهیز مدارس در کشور افزود: عملکرد و اقدامات بانک ملی ایران در حوزه ساخت و تجهیز مدرسه به عنوان شاخص‌ترین بنگاه اقتصادی کشور در کمک به احداث و توسعه مدارس در مناطق محروم کشور، شناخته شده است.

وی اظهار داشت: مسئولیت ونقش بانک ملی ایران در امر مدرسه سازی از جنس باقی الصالحات و کاری خداپسندانه است. محمود خادمیان رئیس صندوق پس انداز ملی ایران، مشارکت در سنت خیر مدرسه سازی را یکی از سیاست‌های محوری بانک ملی ایران در حوزه انجام مسئولیت‌های اجتماعی دانست و افزود: این بانک طی یک دهه اخیر با تامین و صرف منابعی بالغ بر۲۴۰ میلیارد ریال بیش از ۱۱۷ مدرسه، مجتمع و فضا‌های آموزشی در نقاط مختلف کشور بویژه در مناطق محروم و کم برخوردار احداث و تجهیز کرده است.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه طی سال‌های گذشته بانک ملی ایران به توسعه دانش و آموزش در کشور متعهد بوده وامروز درچهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تامین منابع وتخصیص اعتباردراحداث، بازسازی، تکمیل، تجهیز، هوشمند سازی و خرید میز ونیمکت و وسایل کمک آموزشی مدارس، مجتمع و فضا‌های آموزشی در نقاط مختلف کشور بویژه در مناطق محروم و کم برخوردار نقش آفرین بوده و سهم بسزایی داشته است و در حال حاضر نیز این امر خیر و خداپسندانه با همتی دو چندان پیگیری می‌شود.

مشارکت و کمک به ساخت مدرسه و کلاس درس در مناطق محروم کشور در راستای تحقق اهداف عالی آموزش و پرورش کشور در سایه دانش، یکی از راهبرد‌های عمل به مسئولیت اجتماعی بانک ملی ایران است.

منبع : شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده