تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۶
بازدید: ۳۴۴
کد خبر: ۲۰۱۹۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تداوم ارائه خدمات الکترونیکی بانک آینده

تداوم ارائه خدمات الکترونیکی بانک آینده
‌می‌متالز - بانک آینده در راستای، مدیریت، کنترل و پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش مراجعات حضوری هموطنان گرامی به شعب بانک و دستگاه‌های خودپرداز، در سال جدید نیز ارائه خدمات الکترونیکی را در اولویت دارد.

به گزارش می‌متالز، براین اساس، هم‌میهنان و مشتریان این بانک می‌توانند بدون حضور در شعب و با بهره‌گیری از خدماتی هم‌چون: سامانه پیشخوان مجازی، سامانه کیلید، همراه‌بانک، تلفن‌بانک و اینترنت‌بانک، نسبت به انتقال وجه بین حساب‌ها، پرداخت اقساط، اطلاع از مانده کارت‌های شتابی، پرداخت قبوض، دریافت شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری اقدام نمایند.

یادآور می‌شود؛ تاریخ انقضای کارت‌های بانک آینده بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری تا پایان سال ۱۴۰۰ و به مدت یک‌سال تمدید خواهد شد. مرکز ارتباط بانک آینده به‌شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ به صورت شبانه‌روزی، آماده پاسخ‌گویی به هموطنان است.

منبع : شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده
هلدینگ
«پدرام پیروی‌نسب» مدیرعامل هلدینگ توسعه و تجهیز معادن امداد در گفت‌و‌گو با «می‌متالز» عنوان کرد:

هلدینگ "معادن امداد" از ۳۷ سال پیش فعالیت‌های خود را با معدنکاری سنگ ساختمانی آغاز کرد/ توسعه، سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های جدی هلدینگ "معادن امداد" در حوزه‌های مختلف معدنی از اکتشاف تا فرآوری/ در مرز بین استان کردستان و آذربایجان غربی محدوده مستعد طلا را شناسایی کرده‌ایم و در مرحله اخذ گواهی کشف و بهره‌برداری هستیم