تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۲
بازدید: ۳۱۴
کد خبر: ۲۰۲۰۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انسجام عملیات ارزی با هم افزایی واحدهای ارزی بانک توسعه تعاون

‌می‌متالز - مدیر امور بین الملل بانک توسعه تعاون بر انسجام عملیات ارزی در سایه هم افزایی واحد‌های ارزی بانک تأکید ورزید.

به گزارش می‌متالز، فرشید طهمورثی مدیر امور بین الملل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: انجام عملیات ارزی نیازمند مهارت و دانش‌افزایی مستمر است و جلسات هم‌اندیشی واحد‌های ارزی بر بروزرسانی اطلاعات همکاران و انسجام و یکپارچه‌سازی عملیات ارزی تاثیر گذار است.

وی در ادامه به موضوع مهم پیگیری تعهدات ارزی مشتریان اشاره نمود و گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان نهاد مالی مورد اعتماد دولت، منابع ارزی را در راستای تقویت تولید ملی و تکمیل چرخه کارآفرینی در اختیار واحد‌های تولیدی و اقتصادی قرار داده است و انتظار این است در جهت بهبود و استمرار تامین ارز برای متقاضیان، فرآیند بازگشت ارز به شبکه پولی و ارزی کشور مطابق تعهدات به نحو مناسبی صورت پذیرد.

طهمورثی خاطر نشان کرد: جلسات مستمری به ریاست معاون عملیات بانکی توسعه تعاون با هدف یکسان سازی رویه‌های اجرایی و پاسخگویی به نیاز‌های ارزی مشتریان و با حضور همکاران اجرایی سراسر کشور برگزار گردیده و انتقال تجارب در زمینه شناخت نیاز‌های ارزی مشتریان و ارائه بهترین راهکار برای تامین نیاز‌ها صورت پذیرفته است و ارکان ارزی بانک توسعه تعاون با هم‌افزایی و هماهنگی، شرایط مناسبی را برای عملیات ارزی مهیا نموده‌اند.

وی با اشاره به لزوم تقویت توان و مهارت تخصصی و علمی همکاران گفت: علاوه بر جلسات هم‌اندیشی، جلسات توجیهی و تخصصی نیز برگزار گردیده است و افزایش کارآمدی دستور العمل‌های مرتبط با اعتبارات اسنادی و بروات اسنادی در دستور کار بوده است.

طهمورثی با اشاره به لزوم اجرای دقیق قواعد ارزی گفت: طی سال اخیر اقدامات مناسبی در راستای شناسایی مشتریان ارزی جدید جهت افزایش فعالیت اصلی ارزی سالم صورت پذیرفته است که این امر موجبات پالایش مشتریان ارزی بانک را فراهم نموده است.

منبع : شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده