تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۲
بازدید: ۲۸۲
کد خبر: ۲۰۲۱۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نوبخت: دشمن نتوانست چرخ اقتصاد کشور را متوقف کند

‌می‌متالز - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دشمن نتوانست چرخ اقتصاد کشور را متوقف کند و با وجود کرونا باید از این گردنه سخت به خوبی و با موفقیت عبور کنیم.

به گزارش می‌متالز، محمدباقر نوبخت روز یکشنبه در پانزدهمین همایش روسای پلیس راهور افزود: در حالی تولید ناخالص داخلی کشور‌های صنعتی منفی شد که در این شرایط که در تحریم نیز بودیم، موفق عمل کردیم.
وی ادامه داد: اکنون با یک بیستم درآمد‌های نفتی، کشور را اداره می‌کنیم و باید با یکصد و چند میلیارد دلار که در اختیار است، حقوق کارمندان را داده و طرح‌های عمرانی را سر وقت اجرا کنیم، به جای صد و چند میلیارد با چند میلیارد باید همه این مسائل را حل و فصل کنیم هر چند در بخش عمرانی، برخی طرح‌ها در حال افتتاح است.
وی در زمینه پاداش یا حق کرونای ماموران راهور گفت: درخواست پرداخت پاداش کرونا و رقم مورد درخواست پلیس راهور امروز (یکشنبه) انجام می‌شود.
نوبخت خطاب به ماموران راهور گفت: در عملکرد خود موفق بودید، به رغم ماموریت اصلی خود که حفظ جان مردم است، در روز‌های گرم تابستان و روز‌های سرد و یخبندان حضور داشته و آرامش را در سطح جاده‌ها برقرار کرده و کرونا نیز وظایف شما را مضاعف کرد.
وی در پایان از خدمات پلیس راهور در شرایط کرونایی قدردانی کرد.

منبع: اگزیم نیوز

عناوین برگزیده