تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۱۶
بازدید: ۵۲۰
کد خبر: ۲۰۲۲۳۸
وزیر راه و شهرسازی:

ستاد نوروزی امسال تشکیل نخواهد شد

‌می‌متالز - وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد امسال برخلاف سال‌های گذشته ستاد نوروزی تشکیل نخواهد شد. اما وزارت راه و شهرسازی آمادگی لازم را برای تردد‌هایی که در نوروز انجام می‌شود، خواهد داشت.

به گزارش می‌متالز، وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای ارایه خدمات در ایام نوروز خبر داد و از مردم نیز درخواست کرد که طی نوروز از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

محمد اسلامی، با بیان اینکه امسال برخلاف سال‌های گذشته ستاد نوروزی تشکیل نخواهد شد، افزود: با وجود اینکه ستادی نخواهیم داشت، اما وزارت راه و شهرسازی آمادگی لازم را برای تردد‌هایی که در نوروز انجام می‌شود، خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: ما باید ظرفیت و مدیریت‌مان را در ایام نوروز در اوج نگه داریم؛ اما با این حال مردم نیز باید از انجام سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

اسلامی ادامه داد: همه تمهیداتی که طی پروتکل‌های وزارت بهداشت از طریق قرارگاه عملیاتی و ستادملی مقابله با کرونا ابلاغ شده است، در ایام نوروز رعایت خواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ما مردم را به سفر تشویق نخواهیم کرد؛ اما معتقدیم که طی نوروز، باید کاملا آماده و مهیا برای ارایه خدمات باشیم.

وی ادامه داد: طی این ایام، همه سیستم مدیریت جاده‌ای از قبیل پلیس و هلال احمر و دیگر سازمان‌ها نیز باید آمادگی کامل را داشته باشند تا خدای ناکرده اگر مشکلی برای فردی یا جایی حادث شد، بتوان به‌طور مطلوب آن را مدیریت و رسیدگی کرد.

منبع: پایگاه خبری اتاق ایران

عناوین برگزیده