تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۷
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۲۰۲۳۱۵
سرویس خبر : اجتماعی
مدیر عامل باشگاه ذوب آهن:

آماده واگذاری بخشی از سهام در بورس هستیم

‌می‌متالز - در دیدار رئیس و اعضای شورای شهر اصفهان با مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، در خصوص مسائل و مشکلات باشگاه و همچنین موضوع ورود سهام باشگاه ذوب آهن در بورس گفتگو شد.

به گزارش می‌متالز، علیرضا نصر - رئیس شورای شهر اصفهان، پورمحمد شریعتی نیا، اصغر برشان و مهدی مزروعی اعضای شورای شهر اصفهان با حضور در ساختمان ستاد مرکزی باشگاه با مجتبی فریدونی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با تبریک مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص)، گفت: بسیار خوشحالیم که در جمع پرسنل و تیم‌های باشگاه ذوب‌آهن حضور پیدا کردید، حضور شما در باشگاه ذوب‌آهن باعث دلگرمی و نشان از توجه شورای شهر و شهرداری به مسائل جوانان، ورزش و مردم اصفهان است، مطمئناً این رفت و آمد‌ها موجب توسعه ورزش استان در تمام ارکان خواهد شد.

فریدونی افزود: در باشگاه ذوب‌آهن امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کافی برای تیم‌ها فراهم است، اما فراز و فرود‌هایی که شاهد بودیم بیشتر به دلیل عدم همدلی و نبودن سینرژی کافی در تیم بود، سعی کردیم روحیه و اعتماد به نفس تیم را افزایش دهیم. امیدواریم بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: برد و باخت‌ها مربوط به یک نفر نمی‌شود و مربوط به همه مجموعه است و همه باید دست در دست هم بدهیم تا تیم بزرگسالان شرایط خیلی بهتری را تجربه کند. خوشبختانه این همدلی و هم آوایی در تیم ایجاد شده و با لطف خدا روز‌های خوبی را پیش رو خواهیم داشت و دل هواداران ذوب آهن شاد خواهد شد و حضور شما نشان از حمایت شورا، شهرداری و همه مردم از باشگاه ذوب آهن به عنوان یک باشگاه بزرگ مردمی است.

نصر - رئیس شورای شهر اصفهان نیز با تبریک مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) و تبریک انتصاب مهندس فریدونی به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان گفت: مطمئناً با حضور فرد توانمندی مانند شما در باشگاه ذوب‌آهن امید و نشاط به هواداران و مردم اصفهان تزریق خواهد شد و روز‌های خوبی در پیش روی باشگاه ذوب‌آهن خواهد بود، همه هواداران شما از شهروندان اصفهان هستند، ما نسبت به آن‌ها احساس مسئولیت می‌کنیم و بر خود لازم می‌دانیم که از باشگاه در هر شرایطی حمایت کنیم.

شریعتی نیا عضور شورای شهر اصفهان نیز در ادامه جلسه گفت: موفقیت و سربلندی ذوب آهن اصفهان آرزوی تک تک ماست و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اتفاقات بسیار خوبی در باشگاه باشیم. هر دو باشگاه اصفهانی برای ما بسیار مهم هستند و از هیچ کمکی در برای اعتلای ورزش استان و شهر اصفهان کوتاهی نخواهیم کرد.

برشان از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه خود را جزئی از خانواده بزرگ ذوب‌آهن می‌داند، تصریح کرد: امیدوارم با حمایت‌هایی که انجام خواهد شد مشکلاتی که وجود داشت برای همیشه برطرف شود.

مزروعی نیز گفت: شورای اسلامی شهر هر زمان که نیاز باشد به هر دو باشگاه کمک می‌کند، زیرا شور و نشاط در کل جامعه و شهروندان و هواداران اصفهان برای ما بسیار مهم است.

وی افزود: ما وکیل مردم هستیم، زمانی که تیم ذوب‌آهن یا هر تیم دیگری نتیجه نگیرد، مردم شور و نشاط کافی را نخواهند داشت و ما برای هر کمکی اعلام آمادگی می‌کنیم.

در پایان این جلسه مدیرعامل ذوب آهن پیشنهاداتی را برای همکاری متقابل باشگاه و شورا ارائه کرد و گفت: باشگاه ذوب آهن اصفهان در حال انجام برنامه‌هایی برای توسعه گردشگری ورزشی و گردشگری در سطح شهر اصفهان و کمک به رونق کسب و کار‌هایی که در دوران کرونا ضرر و آسیب زیادی دیده اند، همزمان با جام جهانی قطر است و در این رابطه مجوز‌های لازم را اخذ کرده، اما لازم است شورای و شهرداری اصفهان در این زمینه کمک کنند.

فریدونی تصریح کرد: باشگاه ذوب آهن می‌تواند با توجه به پشتوانه خوبی که از ذوب آهن اصفهان دارد در جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی برای توسعه زیرساخت‌ها به خصوص در حوزه ورزش به شورا و شهرداری کمک کند.

وی با اشاره به برنامه‌های باشگاه ذوب آهن در آینده نزدیک و تعطیلات نوروز گفت: برگزاری تورنمنت ۴ جانبه در تعطیلات نوروز با تیم همشهری و دو تیم خارجی یا داخلی دیگر را در دستور کار داریم.

مدیرعامل ذوب آهن خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با عرضه سهام باشگاه در بورس و واگذاری بخشی از سهام باشگاه ذوب‌آهن به هواداران زمینه افزایش و حضور هواداران در اداره باشگاه را فراهم کنیم.

فریدونی در ارتباط با توجه ذوب آهن به استعدادیابی و تیم‌های پایه گفت: در بحث استعدادیابی به صورت جدی وارد خواهیم شد و برنامه‌های خوبی برای بحث استعدادیابی در مناطق مختلف استان داریم.

منبع: ایسنا

عناوین برگزیده