تاریخ: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۱۲
بازدید: ۲۴۷
کد خبر: ۲۰۳۴۷۰
سرویس خبر : اجتماعی

دیدار نوروزی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان و رئیس هیات فوتبال استان اصفهان

‌می‌متالز - رئیس هیات فوتبال استان اصفهان با مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، در ابتدای این جلسه مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ضمن خیرمقدم به علی طاهری و دیگر اعضای هیات فوتبال، فرارسیدن سال نو و اعیادشعبانیه را به ایشان تبریک گفت.

علی طاهری رئیس هیات فوتبال استان اصفهان نیز با تبریک فرا رسیدن سال نو و پیروزی اخیر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برهمکاری و تعامل بیش از پیش هیات فوتبال و باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد و با مثبت ارزیابی کردن روند موجود، ابراز امیدواری خود را جهت شروع خوب تیم ذوب آهن اصفهان در سال جدید و بازگشت این تیم به جایگاه اصلی خود ابراز کرد.

همچنین دراین جلسه جعفری نایب رئیس، دادخواه دبیر و بیاتی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال، کرباسچی معاون فنی ورزشی باشگاه ذوب آهن، رمضانی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل باشگاه ذوب آهن نیز حضور داشتند.

یکی دیگر از مباحث این دیدار در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پایه فوتبال، تشکیل کارگروه مشترک جهت تیم‌هایی که در مسابقات کشوری حضور خواهند یافت، مباحث مربوط به استعدادیابی و پرورش بازیکنان، و کلاس B مربیگری که در مجموعه شفق در حال برگزاری است، بحث و تبادل نظر گردید.
سپس حاضرین در جلسه با حضور در زمین چمن استاد بهرام عاطف از برگزاری این کلاس بازدید بعمل آوردند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده