تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۴۹
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۲۱۱۳۶۵
سرویس خبر : اجتماعی

مجتبی حسینی: استقلال با وقت کشی بازی را کنترل کرد

‌می‌متالز - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: استقلال با وقت کشی و یک دفاع تیمی خوب و استفاده از ضد حمله بازی را کنترل کرد.

به گزارش می‌متالز، مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی شامگاه چهارشنبه شب با دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی تهران پیگیری شد که طی آن شاگردان فرهاد مجیدی موفق شدند ۲ بر یک حریف اصفهانی را شکست دهند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

مجتبی حسینی پس از این دیدار گفت: فکر می‌کنم یکی از بازی‌های خوب این فصل را به نمایش گذاشتیم. در نیمه اول به طور کامل بازی در اختیار ما بود و با سیستم مناسبی برابر یک تیم خوب به قرار گرفتیم و موقعیت‌هایی را هم ایجاد کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: در نیمه دوم هم شروع خوبی داشتیم و همین روند را ادامه دادیم، اما با یک اشتباه بچگانه به بازیکن استقلال کادو دادیم و گل اول را خوردیم. البته چند دقیقه بعد دروازه بان استقلال هم به ما کادو داد و به گل تساوی رسیدیم.

حسینی ادامه داد: گل دوم را هم روی اشتباه بچگانه که نباید در این سطح رخ بدهد دریافت کردیم. در ادامه استقلال با وقت کشی و یک دفاع تیمی خوب و استفاده از ضد حمله بازی را کنترل کند.

وی در پایان گفت: از زحمات تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی قوی و پایاپایی را به نمایش گذاشتند. داوری خیلی هم خوب بود، اما با توجه به اتفاقات دربی تیم‌ها فشار می‌آورند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده