تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۳۷
بازدید: ۲۵۰
کد خبر: ۲۰۲۳۷۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
تیم ممیزی شرکت SGS سوئیس اعلام کرد:

تمدید مجدد استاندارد‌های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) توسط فولاد تاراز چهارمحال

‌می‌متالز - جلسۀ اختتامیه ممیزی خارجی استاندارد‌های یکپارچه مدیریتی شرکت فولاد تاراز چهارمحال با حضور مدیران ارشد و مدیران میانی، روسا و سرپرستان این شرکت در پایان برنامه ممیزی برگزار شد و در نهایت با توجه به گزارش ارایه شده از سوی تیم ممیزی شرکت SGS، فولاد تاراز موفق به تمدید و صدور مجدد سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵,I, سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت بر اساس استاندارد ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ و سیستم مدیریت زیست محیطی بر اساس استاندارد ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ گردید.

به گزارش می‌متالز، این تیم از شرکت SGS سوئیس به میزان ۹ نفر بمدت ۳ روز فرایند انجام ارزیابی را به عهده داشتند. البته با توجه به شرایط موجود ناشی از شیوع بیماری کرونا، ممیزی این دوره همانند دوره قبل به‌صورت مجازی برگزار شد.

سعید رشیدی مدیرعامل شرکت فولاد تاراز چهارمحال ضمن ابراز تشکر از تیم ممیزی برای ارایه گزارش حوزه‌های بهبود، فرایند ممیزی را از مهم‌ترین رویکرد‌های یادگیری و مؤثر در چرخۀ بهبود مستمر عنوان کرد وی با تأکید بر اهمیت جاری‌سازی سیستم‌های مدیریتی و نقش آن‌ها در موفقیت‌های شرکت فولاد تاراز، خواستار ریشه‌یابی و رفع کلیه یافته‌های به‌دست‌آمده از فرایند ممیزی در زمان‌بندی اعلام شده شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده