تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۵۹
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۲۰۲۷۷۳
سرویس خبر : اجتماعی

ذوب آهن اصفهان برای دومین بار رتبه اول اقدامات مقابله‌ای با کرونا را کسب کرده است/ ساخت ۱۹ خانه برای نیازمندان بخشی از اقدامات اجتماعی این صنعت

‌می‌متالز - معاون روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن اصفهان برای دومین بار رتبه اول اقدامات مقابله‌ای با کرونا را کسب کرده است و یکی از کار‌های مهمی که بسیجیان و کارگران این شرکت در حال انجام هستند، ساخت منزل برای نیازمندان است که توان اجاره و ساخت مسکن را نداشتند، است.

به گزارش می‌متالز، مجید مرادیان در حاشیه سومین مرحله کمک مومنانه ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: ذوب آهن اصفهان به دلیل جایگاه که دارد، در عرصه‌های مختلف کشور مانند قبل، حین و پس از دفاع مقدس و سازندگی کشور، رشد و توسعه اقتصاد و صنعت نقش‌آفرینی کرده و خوشبختانه در مسئولیت‌های اجتماعی هم پیشگام است.

معاون روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: کرونا یکی از مشکلات ایران و مردم جهان شده است، اقدامات خوبی در این شرکت انجام شده است و بر اساس ارزشیابی‌هایی که در سطح کشور رخ داده است، امسال ذوب آهن اصفهان برای دومین بار رتبه اول اقدامات مقابله‌ای با کرونا را کسب کرده است.

وی افزود: به دست آوردن این رتبه به همت و کمک کارگران، بسیجیان و مدیران این شرکت است؛ کمک‌های مومنانه یکی از اقدامات مهمی که ذوب آهن اصفهان در آن پیشگام بوده است و چندین مرحله این کمک‌ها جمع‌آوری و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

مرادیان با توضیح اینکه امروز در پایان سال ۱۳۹۹، یک هزار بسته معیشتی به همت بسیجیان و کارگران این شرکت جمع‌آوری و قرار است که در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شود، بیان کرد: یکی از کار‌های مهمی که بسیجیان و کارگران این شرکت در حال انجام هستند، ساخت منزل برای نیازمندان است که توان اجاره و ساخت مسکن را نداشتند، است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۱۸ منزل از ابتدا ساخته و یک‌خانه دیگر در حال پایان ساخت است که به افراد نیازمندان اهدا شده است؛ هیچ صنعتی نمی‌توان پیدا کرد که به‌اندازه ذوب آهن اصفهان در این زمینه فعال باشد و این تنها به دلیل کارگران و بسیجیان جهادی این صنعت است.

منبع: صاحب نیوز

عناوین برگزیده