تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۲۵
بازدید: ۵۵۰
کد خبر: ۲۰۲۸۰۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
طی مراسمی اعلام شد،

سیمان شاهرود به عنوان واحد صنعتی سبز در سطح استان شناخته شد

‌می‌متالز - شرکت سیمان شاهرود طی فعالیت‌های انجام شده در راستای حفاظت از محیط زیست موفق به کسب این عنوان شده است.

به گزارش می‌متالز، تجلیل از مدیر عامل سیمان شاهرود در اداره کل محیط زیست استان سمنان صورت پذیرفت.

در این مراسم که با حضور مدیر کل محیط زیست استان و دیگر مدیران آن سازمان در سالن جلسات و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، از محمد رضا بازوی مدیر عامل شرکت سیمان شاهرود، به دلیل رعایت الزامات و استاندارد‌های زیست محیطی وپیروی این شرکت از خط مشی کیفیت، ایمنی، بهداشت کار و محیط زیست با اهدا تندیس سیمین و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
محمد رضا بازوی در این مراسم ضمن تشکر از خانواده بزرگ سیمان شاهرود اظهار داشت؛ بدون شک، تلاش و تعهد به حفاظت از محیط زیست در میان کلیه همکارانم، در انتخاب واحد صنعت سبز برتر استان بسیار تاثیر گذار بوده است.
وی افزود: در کنار رشد و توسعه صنعت، سیمان شاهرود، نگاه ویژه‌ای به امور مرتبط بامحیط زیست دارد و با اجرای اقدامات اصلاحی زیست محیطی در بلند مدت در حفاظت از محیط زیست منطقه گام موثری برداشته است.

مدیر کل محیط زیست استان در این مراسم فرموند ایجاد انگیزه در صنایع بخصوص صنایع سیمانی بسیار خوب و سازنده است و خوشبختانه در چند سال اخیر سیمان شاهرود با تلاش و اقدام در راستای قوانین و مقررات زیست محیطی توانسته افتخار عنوان صنعت سبز را بدست اورد.
در ادامه ایشان اعلام نمودند انتخاب واحد‌های صنعتی سبز بر اساس اصول علمی و آماری می‌باشد و اظهار داشتند شاخص‌های اصلی انتخاب واحد‌های صنعتی و خدماتی سبز بر اساس مدیریت فاضلاب، مدیریت آب، مدیریت پسماند، پیشگیری از آلودگی هوا و شاخص‌های زیست محیطی دیگر می‌باشد.
در مراسم مذکور، شرکت سیمان شاهرود به دلیل فعالیت‌های تاثیر گذار در اشاعه‌ی فرهنگ محیط زیست و استقرار و جاری سازی سیستم مدیریت زیست محیطی (EMS) اقدامات بسیار ارزنده‌ای انجام داده است تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

منبع: خبر آنلاین

عناوین برگزیده