تاریخ: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۰۶
بازدید: ۳۱۷
کد خبر: ۲۰۲۹۶۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
همزمان با آغاز سال نو صورت گرفت

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل فولاد هرمزگان

‌می‌متالز - متن پیام فرزاد ارزانی مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت سال نو را در ادامه بخوانید.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

‎یا مقلب القلوب و الابصار. یا مدبر اللیل و النهار. یا محول الحول و الاحوال. حول حالنا الی احسن الحال

‎همکاران عزیز

‎به حول و قوه الهی یک سال پر افتخار دیگر برای فولاد هرمزگان رقم خورد و در کنار شما همکاران سخت کوش و جهادگر موفقیت‌های زیادی کسب نمودیم. سالی که یکایک شما کمر همت بستید و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و اینگونه جهش تولید را در فولاد هرمزگان معنا بخشیدید.

‎همکاران محترم، سالی که گذشت علاوه بر مشکلات تحریم و جنگ اقتصادی با پدیده‌ای به نام ویروس کرونا نیز مواجه بودیم. اما علیرغم تمام این مشکلات به لطف خداوند و با بهره گیری از توان شرکت‌های فنی - مهندسی و دانش بنیان داخلی و همچنین پیروی از دستور العمل‌های کمیته پیشگیری از شیوع کرونا شرکت و همراهی شما سرمایه‌های انسانی سخت کوش و متخصص، سال ۹۹ را پر افتخارتر از سال گذشته به پایان رسانده و علاوه بر ثبت ۵ رکورد تولید ماهیانه در شش ماه متوالی، رکورد تولید سالیانه را نیز شکسته و با عبور از ظرفیت اسمی کارخانه، برگ زرین دیگری بر افتخارات فولاد هرمزگان افزوده شد.

‎از تلاش و همدلی دلسوزانه یکایک شما تلاشگران جبهه اقتصادی سپاسگزارم.

‎ هدف متعالی فولاد هرمزگان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات فولادی در جنوب کشور تامین حداکثری نیاز داخلی کشور و توسعه هر چه بیشتر بازار‌های صادراتی به عنوان سازمانی سرآمد و ایفای نقش موثردر توسعه پایدار اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی منطقه میباشد. بنا بر این جهت و برای تحقق این امر با یاری خداوند بزرگ بایستی بیش از پیش کوشا باشیم تا حماسه‌های جدیدی را در سال ۱۴۰۰ خلق نمائیم.

‎در پایان ضمن توصیه به رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت خود و اعضای محترم خانواده، حلول سال نو و تقارن آن با اعیاد مبارک شعبانیه را خدمت همکاران و خانواده‌های محترمتان، سهامدارن، تامین کنندگان و پیمانکاران شرکت تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ سلامتی و توفیق روز افزون برای شما خواهانم.

فرزاد ارزانی

‎مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان

منبع: شرکت فولاد هرمزگان

عناوین برگزیده