در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد:
به گزارش میمتالز، فرزاد ارزانی مدیر عامل فولاد هرمزگان به مناسبت ثبت این رکورد پیام زیر را منتشر و به همکاران و ذینفعان شرکت تبریک گفت.
منبع: بولتن نیوز