تاریخ: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۳
بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۲۰۳۱۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی اسفند ماه؛

ارزش بازار "وخارزم" افزایشی شد

‌می‌متالز - ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری خوارزمی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، با افزایش یک هزار و ۳۹۸ میلیارد و ۱۰۷ میلیون ریال به ۸۸ هزار و ۹۰۹ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال رسید.

به گزارش می‌متالز، شرکت سرمایه گذاری خوارزمی با سرمایه ثبت شده ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری خوارزمی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۴ هزار و ۲۲۸ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۸۷ هزار و ۵۱۱ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۲۵ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال به ۱۴ هزار و ۳۵۴ میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری خوارزمی نیز با افزایش یک هزار و ۳۹۸ میلیارد و ۱۰۷ میلیون ریال معادل ۸۸ هزار و ۹۰۹ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال محاسبه شد.

"وخارزم" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۷۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون ریال به مبلغ ۳۸۳ میلیارد و ۵۶۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۸ میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری خوارزمی طی دوره یک ماهه منتهی به اسفند ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۲۴ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

عناوین برگزیده