تاریخ: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۰۵
بازدید: ۳۴۷
کد خبر: ۲۰۳۲۵۰
سرویس خبر : اجتماعی

کرونا مانع قهرمانی هندبال دختران شد

‌می‌متالز - بازیکن تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: در شش ماهه دوم سال گذشته باشگاه سپاهان نگاه ویژه‌ای به هندبال بانوان داشت که این امر باعث بالارفتن انگیزه و امید ما شده بود، اما ابتلای بازیکنان ما به کرونا باعث شد موفق به کسب عنوان قهرمانی نشویم.

به گزارش می‌متالز، ثمین کریمی بازیکن تیم هندبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو اختصاصی با روابط عمومی این باشگاه گفت: از ۱۰ سالگی هندبال را آغاز کردم و در سن ۱۲ سالگی به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیوستم و در تمام رده‌های سنی برای سپاهان به میدان رفتم.

وی افزود: در مسیر پیشرفت در رشته هندبال، سپاهان کمک‌های زیادی از نظر فنی، امکانات و مالی به ما کرد، تیم هندبال سپاهان در حال پیشرفت است و هر فصل عملکرد بهتری نسبت به فصل قبل دارد و در فصل آینده لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بازیکن تیم هندبال سپاهان ادامه داد: سپاهان سرمایه‌گذاری خوبی در رده‌های سنی هندبال دارد، زمانی که خود ما در تیم‌های پایه حضور داشتیم حمایت خوبی از ما می‌شد که این حمایت‌ها باعث پیشرفت ما شد.
کریمی گفت: خوشحالم که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را برای ورزش حرفه‌ای انتخاب کرده‌ام، باشگاه نیز هم از نظر فنی هم از نظر فرهنگی شرایط مناسبی دارد و محیط ایمنی برای ورزشکاران دختر فراهم کرده است.

وی در خصوص حمایت‌های باشگاه فولاد مبارکه از تیم هندبال بانوان گفت: در شش ماهه دوم سال گذشته باشگاه سپاهان نگاه ویژه‌ای به هندبال بانوان داشت که این امر باعث بالا رفتن انگیزه و امید ما شده، اما ابتلای بازیکنان ما به کرونا باعث شد موفق به کسب عنوان قهرمانی نشویم.

کریمی در پایان گفت: متاسفانه در رده ملی، مشکل اعزام به مسابقات آسیایی وجود دارد و رسیدگی‌های لازم به تیم‌های ملی هندبال بانوان نمی‌شود، امسال اگر تیم هندبال سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شد باشگاه قول اعزام به مسابقات آسیایی را داده بود که متاسفانه موفق به کسب قهرمانی نشدیم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده