تاریخ: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۴۹
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۲۰۳۹۱۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
آمار اسفند و دمای کوره‌هایی که سرد و گرم داشت؛

صادرات فخوز در برابر آمار قرمز فروش داخل

‌می‌متالز - مقادیر فروش محصولات اصلی "فخوز" شامل بلوم، بیلت و اسلب در بازار‌های داخلی و صادراتی به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن در سال قبل رسیده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد خوزستان در اسفند ماه سال گذشته که آخرین ماه از سال مالی این شرکت محسوب می‌گردد، موفق به کسب درآمد عملیاتی ۳۷ هزار و ۸۰۱ میلیارد ریالی شده است. این فروش نسبت به بهمن‌ماه افزایش بیش از ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

صادرات فخوز در برابر آمار قرمز فروش داخل

به‌این‌ترتیب جمع کل درآمد‌های عملیاتی شرکت در سال گذشته به بیش از ۳۰۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال رسیده است. این فروش نسبت به سال قبل از آن افزایش ۹۳.۵ درصدی را نشان می‌دهد.

مقادیر فروش محصولات اصلی شرکت شامل بلوم، بیلت و اسلب در بازار‌های داخلی و صادراتی به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن در سال قبل رسیده است که در حدود ۱۰۰ هزار تن نسبت به سال ۹۸ کمتر است.

در نمودار زیر روند فروش شرکت در ۶ ماه گذشته ارائه‌شده است. بعد از مهرماه، در اسفند ماه بیشترین فروش ماهیانه شرکت محقق شده است.

صادرات فخوز در برابر آمار قرمز فروش داخل

نرخ فروش محصولات شرکت همان گونه که در جدول بالا مشاهده می‌شود در بخش داخلی با کاهش قیمت و در بخش صادراتی با افزایش قیمت مواجه بوده است. بیشترین افزایش قیمت مربوط به اسلب صادراتی با ۲۲ درصد افزایش بوده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده