تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۴۴
بازدید: ۳۲۶
کد خبر: ۲۰۴۰۲۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
سیمان ساوه در اسفندماه ۵۹۹ میلیارد ریال درآمد داشت؛

درآمد سیمان ساوه کاهش یافت

‌می‌متالز - بیشترین میزان درآمد شناسایی‌شده "ساوه" در اسفندماه از بخش فروش داخلی بوده و عمده‌ترین میزان درآمدی که در این بخش کسب کرده محصول «سیمان خاکستری» با ۳۳۱ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت سیمان ساوه در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را بالغ بر ۵۹۹ میلیارد ریال شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه ۹۹ نیز میزان درآمد‌های ثبت‌شده این شرکت سیمانی برابر با ۷ هزار و ۲۰۸ میلیارد ریال اعلام شده است.

درآمد سیمان ساوه کاهش یافت

درآمد‌های شناسایی‌شده "ساوه" در اسفندماه سال ۹۹

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که سیمان ساوه در اسفندماه از خود بر جای گذاشته نسبت به ماه گذشته کاهش ۱۷ درصدی را شاهد بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش درآمد ۵۳ درصدی را از آن خود کرده، همچنین درآمد‌های این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه ۹۹ نسبت به سال گذشته ۸۴ درصد رشد را در پی داشته است.

درآمد سیمان ساوه کاهش یافت

بیشترین میزان درآمد شناسایی‌شده "ساوه" در اسفندماه از بخش فروش داخلی بوده و عمده‌ترین میزان درآمدی که در این بخش کسب کرده محصول «سیمان خاکستری» با ۳۳۱ میلیارد ریال بوده، همچنین در بخش فروش صادراتی نیز بیشترین درآمد شناسایی‌شده را از «کلینکر خاکستری» مشاهده کرده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده