به گزارش میمتالز، معصومه عزیزی با اعلام این خبر گفت: بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و پاسخگویی غیرحضوری به ابهامات و مشکلات متقاضیان سامانه بهین یاب، میز خدمت الکترونیکی در این سامانه راه اندازی شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان صمت سمنان تصریح کرد: پس از طی ۵ ماه دوره بهرهبرداری آزمایشی و بررسی و پاسخگویی مستمر مشکلات مطرح شده از سوی متقاضیان، از این پس امکان ایجاد دسترسیهای لازم جهت استفاده از این سامانه در استانها فراهم شده است.
معصومه عزیزی ادامه داد: این میز خدمت به جهت کاهش سفرهای درون و برون شهری و نیز کاهش مراجعات متقاضیان به سازمانهای استانی و همچنین ستادی و به منظور تسریع در ارسال مشکلات و پاسخگویی لازم انجام شده است و بصورت مستمر مشکلات مطرح شده از سوی متقاضیان در این سامانه مورد بررسی و نسبت به پاسخگویی اقدام خواهد شد و وضعیت پاسخگویی نیز از طریق پیامک به متقاضی اعلام میشود.
منبع: شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت (شاتا)