تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۵۷
بازدید: ۲۳۴
کد خبر: ۲۰۵۲۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی:

سیرجان و بردسیر، امروز قطب تولید و اشتغال هستند، اما تا نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم

‌می‌متالز - حسن پور در گفتگویی با روزنامه واقعه اظهار داشت:پیشاپیش فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان جهان و هم استانی‌های شریف، خصوصاً، ولی نعمتان خودم در سیرجان و بردسیر تبریک می‌گویم و برای همگان آرزوی صحت و سلامتی، رفع بیماری منحوس کرونا و شکست تحریم‌های ظالمانه آمریکا را دارم.

به گزارش می‌متالز، وی افزود: در سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» باید با افتخار تمام اعلام کنیم که شهرستان سیرجان، به قطبی مهم برای کارآفرینان و سرمایه گذاران تبدیل شده است.

وی گفت: باید اعلام کنیم عزیزانمان در «گهرزمین» با دستان پرتوان و با هنر شگرفشان توانستند موفقیت بزرگی را رقم بزنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان تصریح کرد: مشاورین، کارگران فعال، پیمانکاران، رانندگان عزیز و سختکوش، در کنار هیات مدیره‌ای همراه و هماهنگ توانستند رکورد‌های بی سابقه‌ای را در دو سال اخیر در این معدن به وجود آورند.

با اعتقاد به منویات مقام معظم رهبری که معادن را بهترین و موثرترین جایگزین نفت دانستند. با اعتقاد به برنامه ششم توسعه که معادن را پیشران اقتصاد دانسته است؛ و با اعتقاد به مصوبات مجلس که یکی از بخش‌های تاثیرگذار در کشور را معادن و منابع طبیعی خدادادی، معرفی کرده است.

وی بیان داشت: امروز ما شاهد موفقیت سربازان خط مقدم تولید در معادن عظیم کارخانجات سیرجان و بردسیر هستیم، موفقیتی که همگان بر آن تاکید دارند و امروز، سیرجان و بردسیر را قطب تولید و قطب اشتغال زایی و کارآفرینی می‌دانند.

وی اظهار امیدواری نمود: همانند گذشته، که در سایه وحدت و هماهنگی به رکورد تولید دست یافتند، در بحث مسئولیت‌های اجتماعی خصوصا کمک به آموزش و پرورش با ایجاد دو مدرسه و اهدای صد‌ها تبلت، در همسان سازی حقوق‌ها و در پاسخ به مطالبات و شنیدن صدای کارگران زحمتکش نیز، حداکثر موفقیت را به دست آورند. به گونه‌ای که کارگر و مهندس و هیات مدیره، هیچ کدام بین هم تبعیضی را مشاهده نکنند.

حسن پور اطمینان داد که معدن «گهرزمین» می‌تواند در سال ۱۴۰۰ لبخند رضایت و شادی را بر لبان رهبر فرزانه‌ی انقلاب بنشاند. آن هم با رسیدن به تولید حداکثری، راه اندازی واحد‌های جدید، ایجاد اشتغال برای جوانان و انجام صد‌ها کار دیگر، خصوصاً کسب رضایت مردم.

وی ادامه داد: بنده به عنوان خادم مردم، یکبار دیگر اعلام می‌کنم، مردم با کمبود‌ها می‌سازند، اما با بی عدالتی هرگز! لذا تمام سعی و تلاشمان را باید برای کسب رضایت جامعه به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه یکی از تجلیات این رضایت عمومی، تلاش‌هایی است که توسط شرکت‌های صنعتی و معدنی تحقق پیدا می‌کند افزود:با این منابع غنی در شهر‌هایی مثل سیرجان و بردسیر، ما نباید عزیزانی را ببینیم که همواره چشمشان به کمیته امداد و بهزیستی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدواریم در آستانه‌ی ماه پرفضیلت رمضان، به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که به مهمترین دستاورد ممکن، که بی نیازی مردم از کمک‌های امدادی است نائل آییم. هدفی که تحقیقاً شادابی و نشاط را به جامعه ارزانی خواهد داشت. بنده بار دیگر دست کسانی را که در جهت حل مشکلات مردم گام برمی دارند را می‌بوسم و به آن‌ها می‌گویم که هنوز تا آنچه که مدنظر ماست، فاصله زیادی داریم.

منبع: می‌متالز

عناوین برگزیده