به گزارش میمتالز، همزمان با شیوع بیماری کووید-۱۹، ایساکو در راستای مسوولیت اجتماعی و اجرای برنامههای ستاد ملی مبارزه با کرونا، بیش از گذشته بر دریافت خدمات غیرحضوری در محل مشتریان، تاکید داشته و با گسترش زیرساختهای خود، همواره سعی کرده از نیاز مشتریان برای تردد در شهر و مراجعه حضوری به نمایندگیها بکاهد. از ابتدای امسال، حدود ۷۹ درصد از درخواستهای امدادی حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو بهصورت بالینی و راهاندازی در محل به انجام رسیده و تنها ۲۱ درصد از درخواستهای امدادی، در نهایت به نمایندگیهای مجاز حمل شده است. این آمار نشان میدهد خدمات غیرحضوری به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان در این حوزه است.
مرکز پاسخگویی هوشمند ایرانخودرو، در کنار اعزام امدادگر به محل موردنظر مشتریان، با ارائه مشاوره فنی تلفنی، سهم بسزایی در رفع مشکلات هموطنان بدون نیاز به مراجعه حضوری داشته است. شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو از مشتریان خواست از تردد غیرضروری در شهر پرهیز و در صورت نیاز به دریافت خدمات با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند. همچنین این خدمات با استفاده از اپلیکیشن شرکت ایساکو یا سایت شرکت امداد خودرو ایران به آدرس www.۰۹۶۴۴۰.com قابل ثبت و ارائه است.
منبع: دنیای اقتصاد