تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۵۵
بازدید: ۳۳۰
کد خبر: ۲۰۵۴۸۱
مدیر کل راهداری سیستان و بلوچستان خبر داد؛

جابجایی افزون بر ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان/ فرآورده‌های نفتی و سیمان عمده کالا‌های حمل شده

‌می‌متالز - ایوب کرد گفت: چهار میلیون و۷۷۳ هزار و ۹۴۵ تن کالا در سال ۹۹ توسط ناوگان باری در سیستان و بلوچستان حمل شده است.

به گزارش می‌متالز، ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان کرد: چهار میلیون و۷۷۳ هزار و ۹۴۵ تن کالا با ۲۹۳ هزار و ۱۸۲ سفر باری در سال ۹۹ توسط ناوگان باری در این استان حمل شده است.

وی با بیان اینکه ۵۶ شرکت حمل و نقل داخلی استان کالا‌های این مدت را جابجا کرده‌اند، افزود: جو، فرآورده‌های نفتی و سیمان عمده کالا‌های حمل شده در این مدت را تشکیل می‌دهند.

این مقام مسوول گفت: کالا و نیاز‌های اساسی مردم از اولویت‌های ویژه حوزه حمل و نقل جاده‌ای بوده که حتی در شرایط سخت یک سال گذشته که به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود داشت، با همت رانندگان این بخش به خوبی ادامه یافت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: همچنین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم انجام و دستورالعمل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا ابلاغ شده و هم اکنون نیز در حال اجرا است.

کرد در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۹ هزار و ۱۴۰ نفر راننده، ۶ هزار و ۴۷۵ دستگاه ناوگان باری و همچنین ۳ پایانه بار، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای داخلی کالا در حوزه تحت پوشش این اداره کل فعالیت می‌کنند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا

عناوین برگزیده