تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۵۴
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۲۰۵۴۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عملکرد بانک دی در اسفندماه سال ۹۹؛

افزایش درآمد ۴۰۵ درصدی بانک دی

‌می‌متالز - بیشترین میزان درآمدی که بانک دی در اسفندماه به دست آورده از بخش‌های «سایر تسهیلات» و «مشارکت مدنی» بوده است.

به گزارش می‌متالز، بانک دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه ۹۹ مجموع درآمد‌های اعلام‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲ هزار و ۴۹ میلیارد ریال به ثبت رسانده از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز میزان درآمد حاصل‌شده را برابر با ۲۳ هزار و ۳۸۵ میلیارد ریال گزارش کرده است.

افزایش درآمد ۴۰۵ درصدی بانک دی

میزان درآمد تسهیلات اعطایی "دی" در اسفندماه

افزایش درآمد ۴۰۵ درصدی بانک دی

بر پایه این گزارش، بانک دی میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی در اسفندماه ارائه کرده نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۲۱ درصد رشد را به همراه داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد افزایش درآمد ۴۰۵ درصدی بوده، همچنین میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه ثبت‌شده در مقایسه با سال گذشته ۴.۶۵ درصد افزایش را تجربه کرده است.

بیشترین میزان درآمدی که بانک دی در اسفندماه به دست آورده از بخش‌های «سایر تسهیلات» و «مشارکت مدنی» با ارقام یک هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال و ۷۴ هزار و ۶۵۸ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

مجموع تسهیلات وصولی بانک دی طی دوره اسفندماه برابر با مبلغ ۱۷ هزار و ۷۴۷ میلیارد ریال گزارش‌شده که بیشترین وصولی از بخش «مشارکت مدنی» بوده است.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده