تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۵۸
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۲۰۵۶۴۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

درآمد «کگل» ۱۲۸ درصد رشد یافت

‌می‌متالز - شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در سال ۱۳۹۹ موفق شد با فروش ۲۷ میلیون و ۵۸۹ هزار تن محصول سنگ‌آهن، ۲۹۲ هزار و ۹۵۴ میلیارد ریال درآمد کسب کند که این میزان درآمد در مقایسه با سال ۱۳۹۸، حاکی از رشد ۱۲۸ درصدی است.

به گزارش می‌متالز، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سال ۱۳۹۹ را با رشد تولید، فروش و درآمد به پایان رساند و با توجه به رسیدن آب خلیج فارس به این شرکت در آبان ماه، می‌تواند طرح‌های توسعه‌ای خود را در زمینه مواد اولیه و محصولات نهایی فولاد با اطمینان کامل ادامه دهد و به بهره‌برداری برساند.

تولید ۲۷ میلیون تن محصول در گل‌گهر

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانست در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹، ۱۵ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۴۰۰ تن کنسانتره تولید کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، یک درصد رشد داشته است. گل‌گهر در سال ۱۳۹۸ طی همین مدت توانسته بود ۱۵ میلیون و ۸۰ هزار و ۱۴ تن کنسانتره تولید کند.

در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹ حدود ۱۲ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۷۸۴ تن گندله تولید شد که نسبت به همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۰.۸ درصد افزایش داشته است. گل‌گهر در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۸، ۱۲ میلیون و ۳۰ هزار و ۴۳۷ تن گندله تولید کرده بود.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹ موفق شد ۱۱۷ هزار و ۵۷۴ تن گندله ریزدانه تولید کند که نسبت به همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۷ درصد کاهش نشان می‌دهد. گل‌گهر در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۸، ۱۲۶ هزار و ۵۱۱ تن گندله تولید کرده بود.

مجموع تولیدات گل‌گهر در ۱۲ ماه ۱۳۹۹ به ۲۷ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۷۵۸ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن، یک درصد رشد داشته است. این شرکت در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۸ توانسته بود ۲۷ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۹۶۲ تن محصول تولید کند.

درآمد «کگل» ۱۲۸ درصد رشد یافت

حجم فروش گل‌گهر ۱۰ درصد رشد یافت

نمودار ۲ حاکی از آن است شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانست در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹ دو میلیون و ۸۸۰ هزار و ۷۱۶ کنسانتره در بازار داخلی به فروش برساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، ۷۴ درصد رشد داشته است. گل‌گهر در سال ۱۳۹۸ طی همین مدت توانسته بود یک میلیون و ۶۵۱ هزار و ۶۹۲ تن کنسانتره در بازار داخلی بفروشد.

در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹، ۱۲ میلیون و ۲۵۷ هزار و ۳۹۳ تن گندله در بازار داخلی فروخته شد که نسبت به همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۴ درصد رشد نشان می‌دهد. گل‌گهر در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۸، ۱۱ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۳۱ تن گندله در بازار داخلی فروخته بود.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر موفق شد طی ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹، ۱۳۷ هزار و ۲۸ تن گندله ریزدانه بفروشد که در مقایسه با سال پیش از آن، حدود ۳۱۳ درصد افزایش داشته است. گل‌گهر در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۸، ۳۳ هزار و ۱۶۲ تن گندله فروخته بود.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانست در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹، ۲۰۰ هزار و ۸۵۲ تن کنسانتره در بازار‌های صادراتی به فروش برساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، ۶۶ درصد افت داشته است. گل‌گهر در سال ۱۳۹۸ طی همین مدت توانست ۶۰۵ هزار و ۸۷۲ تن کنسانتره در بازار‌های صادراتی بفروشد.

مجموع فروش گل‌گهر داخلی و صادراتی در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹ به ۱۵ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۹۸۹ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن، ۱۰ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۸ توانسته بود ۱۴ میلیون و ۷۹ هزار و ۷۵۷ تن محصول بفروشد.

درآمد «کگل» ۱۲۸ درصد رشد یافت

درآمد گندله گل‌گهر ۱۱۵ درصد افزایش یافت

همان‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانست در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹ از محل فروش کنسانتره در بازار داخلی ۴۳ هزار و ۴۷۴ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال درآمد کسب کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، ۳۰۰ درصد رشد داشته است. گل‌گهر در سال ۱۳۹۸ طی همین مدت توانسته بود از فروش کنسانتره ۱۰ هزار و ۸۸۸ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹، با فروش گندله، ۲۴۱ هزار و ۴۶۹ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال درآمد حاصل شد که نسبت به همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۱۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد. گل‌گهر در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۸ از فروش گندله ۱۱۲ هزار و ۱۱۰ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال درآمد به دست آورده بود.

در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹، از فروش گندله ریزدانه، ۶۵۳ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال درآمد حاصل شد که نسبت مدت مشابه سال پیش از آن، حدود ۳۶۲ درصد رشد داشته است. گل‌گهر در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۸ از فروش گندله ریزدانه ۱۴۱ میلیارد و ۱۷۹ میلیون ریال درآمد کسب کرده بود.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانست در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹ از محل فروش کنسانتره صادراتی پنج هزار و ۶۱ میلیارد و ۳۹ میلیون ریال درآمد کسب کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، یک درصد افت داشته است. گل‌گهر در سال ۱۳۹۸ طی همین مدت توانست از فروش کنسانتره پنج هزار و ۱۱۶ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

مجموع درآمد گل‌گهر در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۹ به ۲۹۲ هزار و ۹۵۴ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن، ۱۲۸ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۸ توانسته بود ۱۲۸ هزار و ۲۵۷ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال درآمد به دست آورده بود.



درآمد «کگل» ۱۲۸ درصد رشد یافت

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده