تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۲۱
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۲۰۵۷۳۴
سرویس خبر : اجتماعی
آصفری تاکید کرد:

واگذاری تیم آلومینیوم اراک به بخش خصوصی صحت ندارد/صنایع فکر فروش را از سرش بیرون کند

‌می‌متالز - نماینده مردم اراک و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری تیم آلومینیوم اراک به بخش خصوصی صحت ندارد و صنایع موظف به حمایت از این تیم است.

به گزارش می‌متالز، محمد حسن آصفری با اشاره به طرح موضوع واگذاری تیم آلومینیوم اراک به بخش خصوصی در روز‌های اخیر گفت: این موضوع صحت ندارد و هیئت مدیره این تیم هم نباید چنین مصوبه‌ای داشته باشد چرا که صنایع باید سهم خودش را در موضوعات اجتماعی برای مردم و جوانان اراک بپردازند.

نماینده مردم اراک و خنداب در مجلس یازدهم ادامه داد: تیم آلومینیوم بارقه امیدی در بین جوانان استان ایجاد کرده برای همین کارخانه آلومینیوم سازی موظف به حمایت از این تیم است و به هیچ وجه نباید موضوع واگذاری فروش این تیم را در دستور کارش قرار دهد.

وی افزود: کارخانه آلومینیوم سازی اراک در کنار درآمد‌های خوب، خرج‌های بی ربطی دارد که می‌تواند بخشی از هزینه‌های بی جهت را به حمایت از این تیم و باشگاه داری خود اختصاص دهد.

آصفری با اشاره به تجارب ناموفق گذشته در واگذاری تیم‌های دولتی به بخش خصوصی تاکید کرد: صنایع باید از تیم‌های ورزشی که یکی از موضوعات مورد علاقه جوانان بوده حمایت کند، اما اصولاً بعد از واگذاری، باشگاه‌ها بیشتر جنبه درآمدزایی برای بخش‌ها و افراد خاصی پیدا می‌کنند.

وی یادآور شد: با توجه به آنچه گفته شده تمام بخش‌های تولیدی به ویژه صنایع بزرگ برای حمایت از تیم هایشان برنامه ریزی جدی و عملی داشته باشند تا در آینده دچار مشکلات عدیده و گوناگون نشوند.

منبع: خبرگزاری مجلس شرای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده