تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۳۵
بازدید: ۳۰۸
کد خبر: ۲۰۶۰۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مجوز فعالیت صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی یکم هامرز صادر شد

‌می‌متالز - سازمان بورس و اوراق بهادار، با اعطای مجوز فعالیت به صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی یکم هامرز موافقت کرد.

به گزارش می‌متالز، نوحی، رئیس اداره امور صندوق‌های سرمایه گذاری سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان مطلب فوق افزود: صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی یکم هامرز با موفقیت در پذیره نویسی اولیه و ثبت نزد مرجع ثبت شرکتها، مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس دریافت کرد.

وی افزود: موضوع فعالیت این صندوق اختصاصی بازارگردانی، طبق امیدنامه، سرمایه گذاری در اوراق بهادار پذیرفته شده در بورس تهران و فرابورس ایران، اوراق با درآمد ثابت، سپرده‌ها و گواهی‌های سپرده بانکی در راستای انجام فعالیت بازارگردانی است. کلیه دارایی ها، بدهی‌ها و هزینه‌های مربوط به هر یک از عملیات بازارگردانی شرکت‌های مورد نظر به صورت جداگانه نگهداری و گزارش می‌شود. خصوصیات دارایی‌های موضوع سرمایه گذاری و حد نصاب سرمایه گذاری مربوطه در امیدنام هذکر شده است

نوحی ادامه داد: تعداد واحد‌های سرمایه گذاری این صندوق حداقل ۵۰ هزار و حداکثر ۵۰۰ هزار واحد سرمایه گذاری به ارزش اسمی هر واحد ۱ میلیون ریال خواهد بود.

رئیس اداره امور صندوق‌های سرمایه گذاری سازمان بورس گفت: به این ترتیب مدیر و موسس صندوق شرکت سبدگردان هامرز خواهد بود، متولی موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آزموده کاران و حسابرس آن موسسه حسابرسی و خدمات مدیرین رهیافت و همکاران خواهد بود.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده