تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۰۸
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۲۰۶۰۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شرکت سرمایه گذاری ملی ایران برگزار می‌کند:

کلاس‌های آنلاین و رایگان بازار سرمایه، از مقدماتی تا پیشرفته

‌می‌متالز - شرکت سرمایه گذاری ملی ایران سال جاری و در راستای رسالت اجتماعی در شرایط شیوع ویروس کرونا و با هدف افزایش سواد مالی، دوره‌های آموزشی فعالیت در بازار سرمایه از مقدماتی تا پیشرفه را برای عموم به شکل رایگان و آنلاین برگزار می‌کند.

به گزارش می‌متالز، زهرا بردباری، مدیرعامل کارگزاری سرمایه گذاری ملی ایران در این باره گفت: شرکت کارگزاری سرمایه گذاری ملی ایران (نیکی) به عنوان قدیمی‌ترین کارگزار بازار سرمایه در کنار سایر خدمات خود بنابر رسالت اجتماعی و با هدف گسترش فرهنگ سرمایه گذاری، برای همه علاقه‌مندان به بازار سرمایه در تمامی سطوح آموزشی، دوره‌های آموزش آنلاین و رایگان برگزار می‌کند.

وی تاکید کرد: ما اعتقاد داریم افزایش سطح سواد مالی و افزایش آگاهی سهامداران، ضامن توسعه مستمر بازار سرمایه و تنها راه حرکت بازار در مسیر منطقی و صحیح است. امیدواریم اقدامات این شرکت گامی در مسیر توسعه بازار سرمایه باشد.

مدیرعامل کارگزاری سرمایه گذاری ملی ایران افزود: علاقه‌مندان فعالیت در بازار سرمایه می‌توانند به آدرس niciacademy.ir مراجعه و علاوه بر حضور در دوره‌های عمومی در دوره‌های تخصصی آنلاین و رایگان شرکت سرمایه گذاری ملی ایران شامل، تابلوخوانی، روانشانی بازار، تحلیل تکنیکال و بنیادی و ...... شرکت کنند.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده