تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۳
بازدید: ۴۸۱
کد خبر: ۲۰۶۰۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مشتری مداری از اولویت‌های اصلی شرکت بیمه تجارت‌نو

‌می‌متالز - سرپرست مدیریت امور مشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو، بابیان اینکه "ماموریت اصلی شرکت متبوع وی در مدار مشتری مداری لحاظ شده است. "، اظهارکرد: با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و توسعه مدیریت ارتباط با مشتری این شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۰ مرکز تماس خود را راه اندازی کرده است.

به گزارش می‌متالز، "فرزانه سلیمانی"، گفت: رایج‌ترین مانع برسرراه عملکرد مبتنی بر مشتری مداری، در اصل، فقدان فرهنگ مشتری مداری سازمانی است وهنوز هم بیشتر سازمان‌ها غالباً برمبنای تمرکز برمحصول و فروش عمل می‌کنند.

وی، ادامه داد: به این ترتیب، مشتری مداری تنها دربخش‌های خاصی از قبیل بازاریابی، دراولویت قرار می‌گیرد درحالیکه برای پیاده‌سازی و اجرای یک استراتژی مشتری مداری، سازمان باید دارای فرهنگی هماهنگ با این مساله باشد.

سرپرست مدیریت امور مشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو، معتقد است که مشتری مداری به ویژه در سازمان‌های خدماتی و به خصوص موسسات بیمه ای، دارای نمود بیشتری است چرا که یکی از ویژگی‌های اصلی خدمات و تفاوت آن با محصولات فیزیکی، تفکیک ناپذیری آن است.

سلیمانی، توضیح داد: خدمات از ارائه دهنده آن جدا نیست پس بایداین فرهنگ در جای جای سازمان نهادینه شود تا بتوان انتظار ارائه خدمات مطلوب را هم داشت.

وی، بیان کرد: شرکت بیمه تجارت‌نو سعی کرده تا ماموریت اصلی خود را درساختار شرکت بر مدار "مشتری مداری" لحاظ کند و با اولویت اهمیت به مشتری مداری، اقدامات مختلفی را طراحی و راه اندازی کند.

سرپرست مدیریت امور مشتریان شرکت بیمه تجارت‌نو، طرح وام بیمه تجارت‌نو در راستای ارائه خدمات به مشتریان سازمانی و کارکنان آن‌ها، سیستم مدیریت خرده فروشی با هدف توسعه کانال توزیع و سهولت دسترسی مشتریان و افزایش ضریب نفوذ بیمه وراه اندازی مرکز تماس این شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۰ را از جمله اقدامات مهم این شرکت با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و توسعه مدیریت ارتباط با مشتری دانست.

منبع: چابک آنلاین

عناوین برگزیده