تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۳
بازدید: ۳۰۴
کد خبر: ۲۰۲۲۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۲/۲۵

می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های داورسازی روزدارو، سرمایه‌گذاری توکا فولاد و لبنیات پاک در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان و تولیدات پتروشیمی قائد بصیر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۹ هزار و ۶۶ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۵۴ هزار و ۲۵۱ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۷ میلیارد و ۸۸۶ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶ هزار و ۴۵۷ میلیارد تومان در بیش از ۷۱۹ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های داورسازی روزدارو، سرمایه‌گذاری توکا فولاد و لبنیات پاک بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کاشی پارس، آهنگری تراکتورسازی ایران و سیمان غرب بیشترین افت را تجربه کردند.
این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۵۸۸ میلیون ورقه به‌ارزش ۴۴ هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان در ۴۴۶ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۹۸ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۴۷۰ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان و تولیدات پتروشیمی قائد بصیر بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه تجارت نو، تولید برق ماهتاب کهنوج و برق و انرژی پیوند گستر پارس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده