تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۱۵
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۲۰۷۲۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۲/۰۶

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی نوری، فولاد امیرکبیر کاشان و ملی صنایع مس ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، گروه توسعه مهر آیندگان و فولاد هرمزگان جنوب در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۹۰۹ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۸۶ هزار و ۹۳۳ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۳ میلیارد و ۸۸۸ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳ هزار و ۱۴۴ میلیارد تومان در بیش از ۳۰۹ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پتروشیمی نوری، فولاد امیرکبیر کاشان و ملی صنایع مس ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه بهمن، پالایش نفت تبریز و پالایش نفت بندرعباس بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۶۰۹ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۵ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان در ۶۸ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۰۴ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، گروه توسعه مهر آیندگان و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و برق و انرژی پیوند گستر پارس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده