تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۲۵
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۲۱۰۶۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۲/۲۷

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های نورد و قطعات فولادی، سرمایه‌گذاری ملی ایران و سیمان شمال در بورس و معامله‌گران شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، زغالسنگ پرورده طبس و سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۴ هزار و ۱۳۹ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۷۴ هزار و ۶۷۱ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶ میلیارد و ۳۷۵ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶ هزار و ۷۲۲ میلیارد تومان در بیش از ۳۴۳ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نورد و قطعات فولادی، سرمایه‌گذاری ملی ایران و سیمان شمال بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان بجنورد، سرمایه‌گذاری استان هرمزگان و گروه صنایع بهشهر ایران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۹۲۰ میلیون ورقه به‌ارزش ۲۱ هزار و ۱۹۷ میلیارد تومان در ۱۰۶ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۸۹ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۷۵۷ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، زغالسنگ پرورده طبس و سرمایه‌گذاری مس سرچشمه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری سبحان، توسعه مولد نیروگاهی جهرم و سرمایه‌گذاری و عمران استان کرمان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده