تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۳
بازدید: ۸۹۵
کد خبر: ۲۰۹۳۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۲/۱۹

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری اعتباری ایران، سیمان داراب و نورد آلومینیوم در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولید نیروی برق دماوند، صنعتی دوده فام و نیروگاه زاگرس کوثر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۵ هزار و ۵۹۱ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۵۱ هزار و ۸۷۱ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۴ میلیارد و ۷۳۴ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳ هزار و ۳۵۲ میلیارد تومان در بیش از ۲۰۴ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری اعتباری ایران، سیمان داراب و نورد آلومینیوم بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، سرمایه‌گذاری سایپا و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۶۵۰ میلیون ورقه به‌ارزش ۳ هزار و ۶۰۲ میلیارد تومان در ۶۵ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۳۸ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۲۲۶ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولید نیروی برق دماوند، صنعتی دوده فام و نیروگاه زاگرس کوثر بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت شیراز بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده