تاریخ: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۴۰
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۲۰۶۲۶۵
سرویس خبر : انرژی

دستگاه‌های حفاری و اکتشاف نفت مغان نصب می‌شود

‌می‌متالز - نماینده مردم پارس آباد وبیله سوار و اصلاندوز در مجلس گفت: دستگاه‌های حفاری و اکتشاف نفت مغان در ماه آتی نصب می‌شود.

به گزارش می‌متالز، عباس جهانگیرزاده، با بیان اینکه پیگیری‌های اساسی برای اکتشاف و استخراج نفت و اجرای این پروژه در مغان انجام شده اظهار داشت: دستگاه‌های حفاری و اکتشاف نفت مغان در ماه آتی نصب می‌شود.

وی افزود: با شروع عملیات حفاری و اکتشاف نفت در مغان، نقطه عطفی در شکوفایی و توسعه منطقه و استان رخ خواهد داد و مغان تبدیل به یکی از قطب‌های نفتی ایران خواهد شد.
نماینده مردم پارس آباد وبیله سوار واصلاندوز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با عضویت نفتی مغان در صنعت انرژی کشور، منطقه با سرعت بسوی صنعتی شدن پیش خواهد رفت و این امر با توجه به موقعیت بی‌نظیر جغرافیایی و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بی‌بدیل دشت مغان، لزوم توسعه زیرساختی منطقه را بیش از پیش قوت بخشیده و اهمیت ویژه و جایگاه منحصر بفرد آنرا که قطب کشاورزی کشور نیز می‌باشد و با ایجاد بارانداز ریلی می‌تواند دروازه ورود به قفقاز و اروپا باشد نمایان‌تر خواهد ساخت.

جهانگیرزاده تصریح کرد: مغان همچنان با قابلیت‌های بی‌شمار و نعمت‌های خدادای و مردم مرزدار خود نقشی موثر در تولید و اقتصاد کشور رقم خواهد زد و بی شک تحولی عظیم در اشتغال و درامد استان و منطقه رقم خواهد خورد.

وی از فراهم شدن زیرساخت‌های جاده، برق و گاز برای طرح پروژه استخراج، اکتشاف مغان خبر داد و افزود: معارض موجود نیز برطرف شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده