تاریخ: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۲۸
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۲۰۶۷۵۲
سرویس خبر : انرژی
افزایش درآمد ۱۵۷ درصدی پتروشیمی شغدیر در اسفندماه ۱۳۹۹؛

خیال راحت سهامداران "شغدیر" از درآمد‌ها

‌می‌متالز - پتروشیمی غدیر طی دوره یک‌ماهه منتهی به اسفندماه، عمده‌ترین درآمد حاصل‌شده را در بازار خارجی داشته و بیشترین درآمد شناسایی‌شده در بازار خارجی از آن محصول «PVC» با ۲.۸۱۲.۰۵۲ میلیون ریال بوده است.

به گزارش می‌متالز، پتروشیمی غدیر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۱۳۹۹ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۵.۳۵۷.۳۳۹ میلیون ریال اعلام کرد.

بنابرهمین اطلاعات منتشر شده، "شغدیر" از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز مقدار درآمد حاصل‌شده طی این دوره را مبلغی بالغ‌بر ۲۵.۷۵۱.۰۹۳ میلیون ریال عنوان کرد.

خیال راحت سهامداران

درآمد‌های شناسایی‌شده "شغدیر" در اسفندماه

بر پایه این گزارش، پتروشیمی غدیر میزان درآمدی که در اسفندماه سال ۱۳۹۹ به دست آورده را نسبت به بهمن‌ماه با رشد ۵۰ درصدی گزارش کرد و همین آمار‌ها در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۹۸ درصد افزایش را به بخش درآمدی این شرکت، افزوده است.

خیال راحت سهامداران

همچنین باید اشاره داشت که میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه توسط "شغدیر" کسب شده افزایش ۱۵۷درصد می‌تواند سهامداران را به ادامه مسیر حفظ سهم و ماندگاری در این پتروشیمی امیدوار سازد.

با نگاهی به آمار‌های فروش داخلی و صادراتی شرکت نیز می‌توان دریافت که به بیش از نیمی از تولید شرکت، مُهر صادرات زده شده است؛ آمار‌های فروش شرکت حاکی از آن بوده که ۵۲درصد از درآمد شرکت از طریق فروش صادراتی و ۴۸درصد از درآمد شرکت از طریق فروش داخلی بوده است.

پتروشیمی غدیر طی دوره یک‌ماهه منتهی به اسفندماه، عمده‌ترین درآمد حاصل‌شده را در بازار خارجی داشته و بیشترین درآمد شناسایی‌شده در بازار خارجی از آن محصول «PVC» با ۲.۸۱۲.۰۵۲ میلیون ریال بوده، مقدار درآمدی که این محصول از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه شناسایی کرده ۸.۶۵۴.۷۶۷ میلیون ریال اعلام‌شده است.

میزان فروش پتروشیمی غدیر در اسفندماه برابر با ۱۷.۹۶۵ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۴۳ درصد افزایش فروش را شاهد بوده، همچنین بیشترین میزان فروش "شغدیر" در بازار صادراتی رخ‌داده است.

درآمد اسفندماه شرکت نیز ۱۴۹درصد بیشتر از متوسط فروش سال ۹۹ بود.

پتروشیمی غدیر مقدار سرمایه ثبت‌شده خود را طی این دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه را ۱.۳۰۰.۰۰۰ میلیون ریال گزارش کرده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده