تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۵
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۲۰۶۸۹۴
سرویس خبر : اجتماعی
با اهدای ۱۰۰۰ عدد تلبت به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند

«پویش هزار امید» به کار خود پایان داد

‌می‌متالز - با اتمام تهیه و توزیع هزار عدد تلبت به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در سراسر کشور، پویش هزار امید به پایان رسید.

به گزارش می‌متالز، جامعه نیکوکاری ابرار در چارچوب پویش هزار امید با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، اقدام به تهیه و توزیع ۱۰۰۰ عدد تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان در مناطق کمتر برخوردار کشور کرده است.

تجمیع منابع فعالان اقتصادی برای اثربخشی اجتماعی بیشتر یکی از رویکرد‌های پویش هزار امید بود. ازاین‌رو پس از فراخوان پویش در بین تشکل‌ها، انجمن‌های عضو اتاق، با مشارکت شایسته فعالان اقتصادی و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی دغدغه مند، منابع مالی موردنیاز پویش جمع‌آوری شد. همچنین از ظرفیت‌های سازمان‌های عمومی، چون آموزش‌وپرورش و کمیته امداد امام خمینی، نیز در جهت تحقق بخشی از منابع مالی این پویش بهره گرفته شد.

دانش­آموزان و دانشجویان نیازمند تحت حمایت ابرار در طرح حمایت تحصیلی، در اولویت دریافت کمک این پویش قرار داشتند و با همکاری با نمایندگی‌های ابرار در اتاق‌های استانی، توزیع تبلت‌ها انجام و ۲۱۱ عدد تبلت در ۱۵ نمایندگی ابرار به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت ابرار اهدا شد.

روستا‌های شهرستان گناباد یکی دیگر از مقاصد ابرار برای توزیع تبلت­ها بود. نظر به اجرای طرح توسعه پایدار روستایی ابرار در روستا‌های این شهرستان و شناخت دقیق از تعداد دانش­ آموزان نیازمند، با همکاری انجمن اولیاء و مربیان، اداره آموزش و و پرورش شهرستان گناباد، تعداد ۷۷۰ عدد تبلت به دانش آموزان اهدا شد.

«پویش هزار امید» به کار خود پایان داد

منبع: پایگاه خبری اتاق ایران

عناوین برگزیده