تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۵۱
بازدید: ۴۷۶
کد خبر: ۲۰۷۶۰۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
بارز در فروردین‌ماه شاهد کاهش درآمد ۳۰ درصدی بود؛

روند فروش "پکرمان" چنگی به دل نمی‌زند

‌می‌متالز - بیشترین میزان درآمدی که "پکرمان" در فروردین‌ماه به ثبت رسانده از فروش محصول «تایر رادیال» با ۱.۸۲۴ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش می‌متالز، گروه صنعتی بارز در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۲.۸۳۲ میلیارد ریال به ثبت رسانده و در دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه سال گذشته نیز میزان درآمد‌های شناسایی‌شده را بالغ‌بر ۳۳.۶۴۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

روند فروش

درآمد‌های شناسایی‌شده "پکرمان" در فروردین‌ماه

روند فروش

بر اساس این گزارش، گروه صنعتی بارز در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ مقدار درآمدی که از خود بر جای گذاشته نسبت به ماه گذشته با کاهش نزدیک به ۳۰ درصدی مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۵۹ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده، بیشترین میزان درآمدی که "پکرمان" در فروردین‌ماه به ثبت رسانده از فروش محصول «تایر رادیال» با ۱.۸۲۴ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۲۶ درصد افت داشته است.

مقدار فروش محصولات گروه صنعتی بارز

روند فروش

بر پایه این گزارش صورت گرفته، "پکرمان" در فروردین‌ماه مقدار فروش محصولات خود را برابر با ۵.۲۷۸.۲۶۶ کیلوگرم اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته ۲۴ درصد کاهش پیداکرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۶۱ درصد افزایش فروش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

بیشترین میزان فروش محصولات "پکرمان" در اختیار «تایر رادیال» با ۳.۴۰۷.۵۴۲ کیلوگرم بوده و جایگاه بعدی را «تایر بایاس» به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است که طی دوره ۱۲ ماهه میزان سرمایه ثبت‌شده "پکرمان" ۲.۵۲۶.۵۰۰ میلیون ریال ثبت شده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده