تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۱۴
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۲۰۷۹۲۱
سرویس خبر : انرژی
پتروشیمی آبادان در فروردین‌ماه با کاهش درآمد مواجه بود؛

امید‌های درآمدی "شپترو" بر باد رفت/ کاهش فروش ۳۶درصدی در فروردین

‌می‌متالز - درآمد‌های پتروشیمی آبادان از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی تشکیل شده که بیشترین درآمد حاصل‌شده از بخش بازار داخلی بوده است.

به گزارش می‌متالز، پتروشیمی آبادان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۵۶۴.۷۰۶ میلیون ریال به ثبت رسانده و میزان سرمایه ارائه‌شده این پتروشیمی طی دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه سال ۱۳۹۹ برابر با ۵.۵۲۰ میلیارد ریال اعلام‌شده، همچنین میزان درآمدی که "شپترو" در سال گذشته از خود بر جای گذاشته بالغ‌بر ۷.۳۲۷ میلیارد ریال گزارش کرده است.

امید‌های درآمدی

درآمد‌های عملیاتی "شپترو" در فروردین‌ماه

امید‌های درآمدی

بر پایه این گزارش، پتروشیمی آبادان در فروردین‌ماه میزان درآمدی که به دست آورده نسبت به ماه گذشته ۵۸ درصد کاهش درآمد را شاهد بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۷۸ درصد رشد را تجربه کرده، درآمد‌های این پتروشیمی از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی تشکیل شده که بیشترین درآمد حاصل‌شده از بخش بازار داخلی بوده که عمده درآمد کسب‌شده در این بازار از محصول «PVC» با ۳۶۲.۴۸۶ میلیون ریال بوده است.

فروش محصولات"شپترو" در ابتدای سال مالی ۱۴۰۰

امید‌های درآمدی

بر اساس این گزارش صورت گرفته، پتروشیمی آبادان در فروردین‌ماه مقدار فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۳.۳۱۲ تن اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته ۳۶ درصد کاهش فروش را از خود بر جای گذاشته، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۴ درصد افزایش را در پی داشته است.

بیشترین میزان فروش محصول پتروشیمی آبادان در فروردین‌ماه از بخش بازار داخلی بوده که عمده محصول به فروش رفته در اختیار «سود سوزآور» با ۱.۴۰۹ تن اعلام‌شده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده